|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dat die kerel die die Motorheadachtige vocals deed? Zal lastig zijn dan om een redelijke vervanger te vinden. |
|
Tja. een vervanger vinden ze vast wel. Als Delilah er maar net zo appetijtelijk uitziet als de laatste keer dat ik ze live zag. Maar goed, da's 5 jaar geleden. |
|
Even een schop omhoog. Voor de mensen die het gemist hebben, Goddess of desire stopt ermee. Statement van de band staat te lezen op www.goddessofdesire.nl Morgen laatste show in Duitsland op Swordbrothers festival www.swordbrothers.de en hier zal Grev Drake ook nog wat zang doen, en Delilah is er weer bij! |
|
Zo, aardige gasten, maar muzikaal natuurlijk een lachertje. Show was wel lekker over de top natuurlijk. Boeiender |
|
Mwoah, lachertje vind ik erg groot uitgedrukt. Toegegeven, de eerste 2 cd's vind ik niet zo sterk, zowel sepltechnisch als muzikaal gezien, maar de laatste 2 cd's waren absoluut goede platen, ook speltechnisch. Maar als de muziek je ding niet is, dan is het je ding niet. |
|
quote: +1 Ik dacht eigenlijk dat ze al 10 jaar gestopt waren en alleen de merch deden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Merch heet wel hetzelfde, maar staat totaal los van de band. Deze blijft ook gewoon bestaan, btw. |
|
quote: Allerlaatste show in Almere,21 nov. =) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |