|
Auteur: |
|
|
misschien wel beter zo, het rommelde nogal op dat ministerie |
|
Ach, het zal haar weinig boeien, ze krijgt toch nog doorbetaald ... |
|
quote: Het rommelt op alle ministeries.. Sinds de spookambtenaren bij OC&W hebben gevonden (ik wist het!!) en zelfverrijking van hogere ambtenaren schijten de hogere ambtenaren in Den Haag nu in hun broek aangezien een onafhankelijk buro onderzoek gaat doen.. Ik kijk met véél interesse naar mijn oude werkgever Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik wou het net vragen: Is de wachtgeldregeling reeds afgeschaft? Ik nam aan dat deze regeling net zo ferm aan de bezuiingingsdrang is blootgesteld als de uitkeringen etc etc etc. nee dus. |
|
Kom, Attila ... denk je nu echt dat ze minder krijgen? Hoorde laatst dat ze loonsverhoging wilde ... |
|
quote: Dat ambtenaren misbruik maken van ons geld is al lang bekend. Daar valt echter niemand over. We zeiken alleen als een PRIVE onderneming hun eigen PRIVE middelen aan beloning van hun directie uitgeven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: neen vriend. het is schandalig dat die centen verkwanselt worden. in die zin moet er echt een grof met de bezem door de ambtenarij, ook om de zaken wat effiecenter te laten werken lijkt me geen slecht plan. en de vergelijking met de PRIVE komt opeens uit de lucht vallen en heeft eigenlijk niks met de zaak te maken lijkt me. Daar gaat het om dat de top erop aandringt dat de lonen bezuingigd worden van de gewone man en in een adem door hun eigen salaris effe fors verhogen. dat is puur onrecht. een goed voorbeeld doet goed volgen. |
|
quote: |
|
Het is goed dat ze is afgetreden. Al die chaos kan niet. Vroeger zouden ze allang eruit geschopt zijn. F*ck hippies |
|
Ik zie eigenlijk nog steeds niet in waar al die heibel nou weer voor nodig was. Ik zal (geheel tegen mijn gewoonte) de Nieuwe Revu er maar eens op naslaan. Touché, pussycat! |
|
quote: Tja, heb 10 jaar overheid gewerkt en dit is nog maar het topje van de ijsberg.. Krab het eerste laagje weg en dan vind je ook: horizontale carriereplanning, over lijken gaan, verraden van geheimen aan andere departementen om daar voet aan wal te krijgen, fraude, enz.. De Haagse departementen zijn verworden tot een soort legale maffia.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
whaah misschien zat zij dan toch bij de macdonalds haar verdriet weg te eten. (we zagen iemand zitten die er op leek) |
|
quote: Zij is opgestapt en niet ontslagen. Aangezien zij vroeger Global Manager E-Commerce bij de Shell was verwacht ik dat het vinden van een nieuwe aanstelling niet al te veel problemen zal opleveren KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dan kun je je nogwel kut voelen. apart wereldje is het wel, daar in den haag. |
|
quote:Well, ik zou zeggen join their club! F*ck hippies |
|
quote: Wij vallen erover als er (vooral door ondernemers) mondiaal geklaagd wordt over een neergaande economische groei en een slechter wordend ondernemersklimaat, waardoor veel bedrijven zich ineens "verplicht" voelen arbeiders-nadelig beleid te gaan voeren, ontslagen aan te kondigen of werknemers op hun loon te korten, en men daarop vervolgens wél een grote dikke vette fooi geeft aan mensen die het allang gemaakt hebben binnen het bedrijf en van economische malaises hoogstwaarschijnlijk het minste last hebben in deze wereld. Dát schiet veel mensen in het verkeerde keelgat, buitensporige beloningen als dat zijn een directe "slap in the face" naar werknemers die gekort en ontslagen worden. Als politic knoeien met geld, (teveel) geschenken aannemen, teveel declareren, etc is dit eveneens een onvergeeflijke zaak, omdat het dan vaak belastingcenten betreffen, waar wij met z'n allen voor betaald hebben. Die personen zouden zowiezo uit het ambt gezet moeten worden, misschien eerder dan iemand die (totally random voorbeeld) naar de hoeren gaat. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Dat van Nijs is echt zo'n stom verhaal... een beetje in een blad gaan vertellen dat je vindt dat er 'smerige spelletjes' gespeeld worden op je werk. Erg dom en naïef. Schijnt trouwens een vrouwenkwaaltje te zijn, werkstress vanwege o.a. het feit dat op kantoor de meeste afspraken gemaakt worden in informele bilateraaltjes. Tenminste, dat las ik in de Intermediair (artikel over 'Wat houdt vrouwen tegen', want zelfs kinderloze ambitieuze hoogopgeleide vrouwen blijven achterlopen bij mannen en worden veel vaker gestressed/overspannen. O.a. dus omdat ze de kantoorcultuur n.i.e.t. s.n.a.p.p.e.n.). [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-06-2004 13:48] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: inderdaad. ik weet niet of je van Aartsen ook nog op de tv hebt gezien maar uit zijn antwoord bleek vooral dat het de schuld van het CDA was (weliswaar niet direct zo verwoord maar toch...) |
|
quote: Ik denk dat je nog moet leren om de begrippen ondernemers en topmanagers uit elkaar te houden. CEOs van beursgenoteerde bedrijven zijn niet de ondernemers. Verder maakt het geen reet uit of het een verkeerd keelgat inschiet of niet want het is vooralsnog een prive aangelgenheid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Okay... Definities uit elkaar houden *future-check* Maar jou originele post was niet gericht op de acties van mensen maar de reacties van mensen, hier ging mijn reactie post dan ook over... Kan je echter niet toegeven dat het nogal janus-achtig is aan de ene kant als onderneming of als collectief van topmanagers te klagen over het tanende economische klimaat en onder dit banier allerlei maatregelen in te voeren die arbeiders kortten, terwijl ze zelf dikke vette bonussen in ontvangst mogen nemen omdat het blijkbaar wél goed gaat met de onderneming of het bedrijf? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ze zijn de laatste tijd wel lekker bezig daar bij de VVD no text supplied |
Index / Nieuws, actualiteit en media |