IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 25-06-2004: Malevolent Creation en Dying Fetus in Bussum.
telluriet
Usericon van telluriet
Posted 10-06-2004 13:38 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Zou het? Zou het?!

Dat betekent voor mij op de fiets erheen verdomme! Wat gaaf!

Ik hoop dat dit doorgaat.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 13:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar ligt Bussum?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2004 13:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 13:40 schreef Jenje het volgende:
Waar ligt Bussum?
idd

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 10-06-2004 13:45 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Wel leuk hoor, maar dit zien we toch allemaal al op Graspop?

This is Zodiac speaking...

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 10-06-2004 14:01 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Bussum ligt 4 kilometer boven Hilversum, ongeveer 25 kilometer boven Utrecht en ongeveer 25 kilometer rechtsonder van Amsterdam. Volgens de landkaart dan.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 10-06-2004 14:01 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 13:45 schreef Zodiac het volgende:
Wel leuk hoor, maar dit zien we toch allemaal al op Graspop?

Alternatief voor de paupers die geen geld hebben voor Graspop, waaronder 'yours truly'

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-06-2004 15:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Aarggh! Eigenlijk verplichte kost

Maar helaas toch wat ver en daar juni en juli achterlijk dure maanden zijn wat concerten betreft, sla ik denk ik maar over

..."Hate can only create more hate"...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 15:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

uhm, hier ook maar effe:

The European dates of Dying Fetus have been cancelled due to booking agent problems. Stay tuned for possible updates - we are still trying to maintain our appearance at Fury Fest and Graspop if this is feasable

http://www.dyingfetus.com/index2.html

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-06-2004 15:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oh. Had ik geloof ik nog niet gelezen..

..."Hate can only create more hate"...

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 11-06-2004 15:05 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Als DF alsnog naar Graspop komt, gaan automatisch de andere concerten in de omgeving ook door, lijkt me.

En anders gewoon Malevolent Creation + support.

Spirit In Black
Posted 11-06-2004 15:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

lees het bericht eens goed, dan heb je je antwoord op je vraag ook...

edoch, ik hoop het voor je dat ze toch komen, is wel vette band!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-06-2004 15:25]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2004 15:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je hebt maar het halve bericht spiret. de shows om graspop en fury fest gaan ze ook proberen te spelen als ze er toch zijn dan.

Spirit In Black
Posted 11-06-2004 17:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

For now we are still making every effort to be at Fury Fest and Graspop, plus a few shows immediately prior. We will post confirmation of this if it materializes.

We highly anticipate the next time we can see you all again and play some kick ass European shows!

klopt , beter dan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-06-2004 18:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 17:59 schreef Spirit In Black het volgende:
For now we are still making every effort to be at Fury Fest and Graspop, plus a few shows immediately prior. We will post confirmation of this if it materializes.

We highly anticipate the next time we can see you all again and play some kick ass European shows!

klopt , beter dan

joa

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 15-06-2004 9:59 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Het is bevestigd dat het doorgaat, vernam ik van de geluidsman van de Cameleon.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-06-2004 10:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm interessant, ik moet malevolent creation nog een keer zien live

"This one is older than shit, heavier than time!"

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-06-2004 10:37 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

dope shit, aangezien ik niet naar graspop ga en bussum niet al te ver reizen is.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2004 9:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

speelt MC nog wel eens iets van hun eertse plaat?
en wie zingt er tegenwoordig ? hoffman weer of die andere?!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2004 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 9:59 schreef telluriet het volgende:
Het is bevestigd dat het doorgaat, vernam ik van de geluidsman van de Cameleon.

het staat op ook blabbermouth, dat concert in zaandam gaat ook door.

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 19-06-2004 16:51 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

Devious is bevestigt als support act!!

Gave band met Zanger van Altar!

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 21-06-2004 17:25 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Posers.

Komt allen.

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 26-06-2004 4:02 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Goeie genade wat een trein donderde er over me heen daar in Bussum !!!

Eerst speelde Devious uit Hengelo. Zeer gaaf om deze band EINDELIJK eens live te mogen aanschouwen. Ik was al aardig onder de indruk van hun cd "Acts of rage" maar na dit optreden is mij al snel duidelijk dat ik ze vaker ga bekijken....In de gaten houden als je van brute death metal houd.

Als tweede werden we aangenaam verrast met het uit Belgie afkomstige Panchrysia . Normaal heb ik het niet zo op black metal simpelweg omdat ik 100% death ben.
Maar hier werdt ik getrakteerd op rete vette blast beats en een onvervalste black metal strot. Gaaf optreden en met hun Behemoth achtige corps paint zag het er goed verzorgd uit.

Daar klom Dying Fetus het podium op...Wat moet ik hier over zeggen?
Ik heb alleen maar staan genieten en head bangen. Wat een optreden weer. Maargoed, het was ook al een jaar of 2 geleden dat ik deze band live heb gezien.
De nummers van "Stop At Nothing" werden afgewisseld door oud materiaal.

Tja......met schaamrood op m'n kaken moet ik melden dat ik dus voor 't eerst in m'n leven naar Malevolent creation ging kijken.
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien? Ik kan hier kort en krachtig over zijn...
Hier ga ik alle cd's van halen en ik ga elk optreden in Nederland zien!!!
Ongelovelijk wat hebben deze mannen mij overtuigd van hun kwaliteiten en super vette riffs. Ik heb m'n ogen geen moment van 't podium afgehouden...sterker nog, ik heb niet eens geknipperd!!

Kortom..ik heb een enorm brute en vooral gezelige metal avond gehad in Bussum.
Hoe hebben jullie het beleefd?

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com