|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Correct. Het kan zo gebeuren. Cuba-crisis kwam het dichtste bij WO3. Iraakse invasie van Koeweit had ook een flinke impact. Elk land kan zo'n stunt uithalen en voor je het weet heb je de megatonnen aan het dansen... |
|
quote: Nu snap ik waarom ze ook zo over rusland lopen te zeuren.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ken je het verhaal 'The Boy Who Cried Wolf'?: quote: Amnesty maakt een zooi legitieme meldingen maar ook een enorme berg aan onzin en fabels. Ze gooien daarmee hun eigen glazen in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dit is allemaal gepland door agitatoren uit zijn op totale destructie. F*ck hippies |
|
Binnenkort staat er een machtig man op die ons afhelpt van de moslim-plaag let maar op mijn woorden. Kankerlul |
|
DIE HEBEN WE AL! PRESIDENT BUSH! En zijn maat Balkende! [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 10-06-2004 21:56] F*ck hippies |
|
Ik doelde eigenlijk op ons vaderland Kankerlul |
|
Sinds wanneer komt Balkende uit Amerika? F*ck hippies |
|
Ik heb het dus over moslim NEDERLAND I don't give a fuck wat er gebeurt in die andere landen zolang ze daar zitten vind ik het prima ! Kankerlul |
|
quote:Mat Herben? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: NEEEEEJ jullie begrijpen het niehiettt Kankerlul |
|
Is het misschien mogelijk dat er volgende maand weer een terroristische aanval komt op een of andere wereld stad? 11/9 Amerika 11/3 Madrid 11/6 ?? Of is dat wat ver gezocht? [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 10-06-2004 22:22] .. |
|
quote: Er is inderdaad een grote aanval gepland voor de zomer en aangezien juli bij de zomer hoort zou je best wel eens gelijk kunnen hebben Kankerlul |
|
quote:Misschien begrijp jij het niet F*ck hippies |
|
quote: Nee sorry dat kan niet. Kankerlul |
|
Shit verkeerde knop [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 10-06-2004 22:22] .. |
|
quote:Als er tussen 11 september en 11 maart 911 dagen zaten dan zal er tussen 11 maart en de volgende aanslag of 411 dagen zitten of 114 dagen. 411 dagen zou betekenen dat het laat in april plaatsvind. 26 april volgend jaar ofzo. 114 dagen zou betekenen dat het op 2 juli plaats zou vinden. 2 juli is een vrijdag maar 26 april 2005 is een dinsdag. Dus vanzelfsprekend lijkt me dat waarschijnlijker. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
net alsof ze dat helemaal gaan uitrekenen Kankerlul |
|
mwa, tussen 11 september en 11 maart klopte het anders wel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
yeps klopr maar ik denk toch echt dat dat louter toeval is... Kankerlul |
|
Er zijn geen wis en natuurkundigen nodig bij al-quada, die vervelen zich natuurlijk dood en gaan dan maar dit soort geintjes bedenken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hoe kom je bij die 114 en 411? .. |
|
quote: waarom zou je in godsnaam een theorie gaan zitten bedenken voor een aanslag die je wil plegen, mensen denk toch niet zo ver, net alsof die gasten erop zittente wachten dat een stel pikkies in Nederland weten wanneer die aanslag gepleegd gaat worden! Kankerlul |
|
quote:Mjoamjoa, relax relax, ik ben nog bezig met organiseren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |