|
Auteur: |
|
|
- wie is Cardinal - wat doet Cardinal - hoeveel albums hebben ze uit - waar spelen ze live - hoe kan je aan hun spullen komen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
haha, ok, ik had het net nog een keer gepost. Haal die maar weg dan. thnx. |
|
- wie is Cardinal Een Nederlandse band met in de gelederen (ex-)leden van Unlord, Consolation, Necrology, Nembrionic en nog wat bands. - wat doet Cardinal Heerschende death metal spelen. - hoeveel albums hebben ze uit 1 promo-cd "Baptized in Cum". - waar spelen ze live Eerstvolgende optreden is op stonehenge, 31 juli. - hoe kan je aan hun spullen komen Check http://www.cardinal.demon.nl |
|
quote: Wow Unlord? Cool, ik draai die cd grijs On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nembrionic? Welke leden? Nog mensen van het "eerste uur"? -denkt- Ik Ben! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jep. Dennis. |
|
quote: Stel niet van die domme vragen man |
|
houd je bek man Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: pffff... |
|
Jammer, Toep is een goede drummer ! Nou, succes met een geschikte vervanger zoeken ! |
|
Hmm Putrefied heerscht, Cardinal heerscht, moet lastige keuze geweest zijn ... |
|
quote: Sja, nogal. Toep kon eigenlijk niet kiezen, maar omdat hij maar 1 keer in de 2 weken kon oefenen, hebben we gezegd dat we dan toch liever met een ander doorgaan. |
|
en waarom is het zo stil rondom deze heerschende band? carcasstrid |
|
Volgens mij zijn ze gestopt. |
|
quote: zou bar zonde zijn!!! voor de zekerheid ff een mailtje gestuurd.. *duimt* carcasstrid |
|
Hoi Astrid, Tsja, als mensen zoals jij nu voordat wij de gitaren aan de wilgen hingen zo positief waren in een wat eerder stadium. Ik zat al een tijdje niet lekker in de band en heb de jongens op een gegeven moment aangegeven dat ik wilde stoppen. Ik heb ze aangeboden dat ze verder mochten met de band (ik ben de oprichter), maar niemand die daar veel energie instak. We zaten midden in opnames. Ik zal je een demootje meesturen, dan zie je waar we mee bezig waren (zijn dus niet de cd opnames, maar een demo voor binnen de band). Ben een nieuwe band begonnen, maar is wel even heel wat anders www.theuntuned.com Tevens een solocd aan het maken met diverse zangers (oa edwin kelder van altar). Is een midtempo metalcd. Ik zal je mail bewaren en als er nieuws is mail ik je. Grussen aus de Saen, DJ ______________________________________________ grrrrrrrrrrrrr carcasstrid |
Index / Heavy Metal |