|
Auteur: |
|
|
iemand al gehoord van warmachine? is een super band ze komen uit Canada!! www.warmachineonline.com kun je ze horen ze zijn echt super!!! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Klinkt leuk, ben nu de demo aan het downloaden (8 tracks) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Net "To Hell and Back" gedownload. Het stuk voordat de zang begint klinkt wel goed. Daarna heb ik het uitgezet. |
|
ernstig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hell, ik lees elke keer 'wasmachine' als topic titel en denk dan dus telkens dat dit iets is als het kopieertoestellen topic van Legatius |
|
LOL. Ik lees ook elke keer: 'Mooie mannen met konthaar' ipv 'Mooie mannen met kort haar' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Freud was vast geïnteresseerd geweest |
|
In konthaar of mijn psyche? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jouw psyche, en dan meer bepaald jouw Es die schijnbaar een konthaar fixatie heeft Regressie naar de anale fase heet dat zeker? [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 11-06-2004 17:00] |
|
Ik vind het wel okee klinken, vooral Eye for an Eye vind wel goed. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik verwachtte een Boltthrower achtig iets, kortom het viel mij tegen... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dit is niet voor mij weggelegd.... [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Tja ik moet ff mijn vrienden promoten ik vind het zelf erg leuk omdat ik bevooroordeeld ben maar ik heb hier dan wel wat voor je denk ik www.nihilistic.nl ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: ben blij dat je het goed vind ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
Index / Muziek algemeen |