![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
iemand al gehoord van warmachine? is een super band ze komen uit Canada!! www.warmachineonline.com kun je ze horen ze zijn echt super!!! ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
Klinkt leuk, ben nu de demo aan het downloaden (8 tracks) ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Net "To Hell and Back" gedownload. Het stuk voordat de zang begint klinkt wel goed. Daarna heb ik het uitgezet. ![]() ![]() |
|
ernstig ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Hell, ik lees elke keer 'wasmachine' als topic titel en denk dan dus telkens dat dit iets is als het kopieertoestellen topic van Legatius ![]() ![]() |
|
LOL. Ik lees ook elke keer: 'Mooie mannen met konthaar' ipv 'Mooie mannen met kort haar' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Freud was vast geïnteresseerd geweest ![]() ![]() |
|
In konthaar of mijn psyche? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jouw psyche, en dan meer bepaald jouw Es die schijnbaar een konthaar fixatie heeft ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 11-06-2004 17:00] ![]() |
|
Ik vind het wel okee klinken, vooral Eye for an Eye vind wel goed. ![]() Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free ![]() |
|
Ik verwachtte een Boltthrower achtig iets, kortom het viel mij tegen... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Dit is niet voor mij weggelegd.... [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote: Tja ik moet ff mijn vrienden promoten ik vind het zelf erg leuk omdat ik bevooroordeeld ben ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
|
quote: ben blij dat je het goed vind ![]() ben niet gek ik ben een vliegtuig! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |