![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
stiekem veel bekenden daar ![]() ![]() |
|
wel vet dus, kunnen we mooi een knallende 1e gig van maken ![]() |
|
Joaaa wordt dan dus samengevat een *klapper van een *long night ![]() ![]() |
|
[quote]Op 29 juni 2004 21:31 schreef Judge M. het volgende: Volgens mij hebben we dezelfde bron ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
dus t was toch volle bak... en ja, ik vond t erg gezellig ![]() |
|
Vette hap! Vaultage deed me helemaal niks. Charlie * Adler was retevet evenals Textures!! ![]() |
|
vond ik ook haha... alhoewel vaultage soms wel erg coole passages had. en ze hebben een veel betere drummer! in t foto topic enkele fotos ![]() |
|
wie heeft er een veel betere drummer dan wie volgens jou? ![]() |
|
vaultage.. vorige keer in sevenum was de drummer niks! ![]() |
|
quote: Hehe kan! smaken verschillen, is t zelfde als ik die helemaal nix om metalcore/ grindcore en dat soort richtingen geeft. ![]() ![]() |
|
ohja voor de rest was het weer een te gekke avond ![]() ![]() |
|
was een leuk avondje metal ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
mogen er inderdaad vaker zijn, een nationaal bekende act met 3 regionale supports... geen kattepis en volle bak. ![]() |
|
Was inderdaard heel erg leuk ![]() ![]() |
|
quote: psies! Behoorlijk gevarieerd programma, zekers voor 5 euri ![]() ![]() |
|
Jammer dat het zo ver weg is, Textures is echt een goede band, die wil ik graag nog eens zien ! Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
ze zullen vast bij jou in de buurt spelen. die gasten spelen door t hele land ![]() |
|
Mja laat ik het hopen ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
![]() |
|
Andere kant van het land, aangezien ik in Vlissingen woon ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
Ahh zie op de site dat ze over een tijdje in Roosendaal en Breda spelen, dat is goed te doen natuurlijk ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
en ook op lowlands!! ![]() |
|
Ja maar daar ga ik niet heen hoor ![]() ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |