|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dis www.disbrotherhood.nl + another messiah www.anothermessiah.com 9 juli de Bastille in Schoonhoven Spoorstraat 11 doors open: 21:00 |
|
quote: Dis is leuk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dis is best freakerig maar ontzettend goed gemusiceerd. Ik heb begin dit jaar auditie gedaan als bassist, maar ben het helaas niet geworden. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Hmmm daar zal ik wel weer bij zijn denk ik "Sehnsucht" |
|
Ik dacht dat je zei dat je het niet zo geweldig vond maargoed |
|
Another Messiah is anders ook geen misselijk bandje zeg, kon wel eens een leuk avondje worden! |
|
hij had het over DIS die metallica covered, of had je het niet over mij reactie? |
|
Las laatst dat voor de wc-feesthjes van A_M erg leuk zijn ... |
|
ik heb A.M nog nooit gezien.. dus ik zou het niet weten |
|
quote: @waterfiets, jij bent dan ook geen 14 jarig knulletje meer I am the 1%. |
|
Sorry waterfiets, had het inderdaad niet over jouw reactie maar was niet helemaal duidelijk. Inderdaad, er gaan wat vreemde verhalen de ronde over wc-feestjes van A_M, maar ik geloof dat het allemaal wel meevalt, haha... [Dit bericht is gewijzigd door Stainthorpe op 24-06-2004 16:08] |
|
dis rox ze zitten bij ons op school echt tof ze gingen optreden op een schoolfeest [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 24-06-2004 18:35] |
|
Christelijk gym dus I am the 1%. |
|
jij ook al welke klas |
|
Hehe, nee ik niet hoor. Ken wel wat mensen; Merle, Lucie, Lara, Gem, Bram zijn zij jou bekent? [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 24-06-2004 18:23] I am the 1%. |
|
nou bram is hele goeie vriend van me en gem ook maar dies van school af [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 24-06-2004 18:29] |
|
Oh misschien ken ik jou, hoe heet je? I am the 1%. |
|
roderik en jij? [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 24-06-2004 18:32] |
|
Edzard, hehe roderik volgens mij heb ik die naam wel eens horen vallen ja Edit: stel je is voor in het goede topic trouwens (bij algemeen ergens) [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 24-06-2004 18:34] I am the 1%. |
|
ja ik ken jou :D |
|
Hehe, merkwaardig toeval. Doch laten we stoppen met deze forum vervuiling en ontopic gaan. Heb je msn, kunnen we daar nog even praten. I am the 1%. |
|
ja ontopic... dis heeft ook nog opgetreden ongeveer 5 min lopen van mijn huis maar kben niet gegaan... spijt [Dit bericht is gewijzigd door DeaconImp op 24-06-2004 18:51] |
|
Bij Dis in de Bastille: Rammsteiner Invictus Mitz Tharos En?? "Sehnsucht" |
|
Heeft die Bastille ook een site? I am the 1%. |
|
quote: www.debastille.com "Sehnsucht" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |