|
Auteur: |
|
|
Godver is dat de 27ste van juni. Zou je wat meer info kunnen geven. Misschien kan ik nog vrij krijgen zodat ik langs kan komen. Is der een website? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik ga die 27e overdag naar Parkpop waar ik na The Gathering richting Breda zal gaan om daar nog even Anathema te aanschouwen. En dat alles voor nop! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hoe laat spelen ze dan? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik geloof dat ze 21:30 beginnen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hmmm is misschien wel leuk om langs te gaan idd. .. weet je ook hoelang ze spelen ? uurtje ofzo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
http://www.bredabarst.nl/ voor meer info en aangezien Anathema Headliner is verwacht ik wel ietsje meer dan een uur muziek |
|
quote: van 21.30 tot 22.45 met ongeveer 15 minuten extra (toegift) dus zon anderhalf uur |
|
zie ze dus al op Graspop |
|
Is wel de moeite waard om voor Anathema even naar Breda af te reizen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Speelt een van mijn alltime favoriete bands in mijn eigen stad, ben ik er zelf niet... |
|
quote: we hebben een goed alternatief...graspop (en we zien ze op graspop al). Zou het alleen ook leuk gevonden hebben om ze in breda te zien ja *snif* |
|
De verbinding tussen Houten en Breda is nogal slecht dus dat ga ik volgens mij nooit redden Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: tja had graspop nou maar niet 3 dagen moeten worden |
|
quote:Dat betreur ik geen seconde. Zeker niet met het programma van dit jaar. |
|
pcies |
|
Weet iemand welk nr Anathema als laatste speelde op Barstpop? Waarschijnlijk een cover maar welk? bvd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=310&lang=nl |
|
op de tour zelf speelden ze wel vaak oudere nummers; sleepless en/of dying wish. en qua covers; da's ook altijd leuk.. de ene keer was het comfortably numb, dan weer albatross, maar in turkijke speelden ze lekker 'orion' om faithless wat muzikaal tegengas te geven, toen hij op hetzelfde tijdstip op het naastgelegen podium speelde. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Bedankt! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Index / Concerten |