|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het liefst adressen in Noord-Holland! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik heb die troep zelf ook wel eens op m'n kop gehad... valt nog tegen hoor bij een concert... zou ik dus echt niet doen!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ben die dude met 't korte haar... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Voor een feestje vind ik het wel leuk ... maar op een concert vind ik het eigenlijk best wel sneu. .... maar als je het echt wilt kopen moet je naar een feestwinkel gaan. |
|
Wordt dus afgeraden? O.K. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Inderdaad... Bij zo'n concert wordt je recht in je gezicht uitgelachen..... Begin er maar niet aan.... |
|
Denk ik nu ook... ik zie er eerder uit als een standaard top40-sukkel. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:geloof me, dat geeft niet.....van het zweet uitgelopen corpsepaint geeft wel....... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Tijdens een concert zou ik zeker niet doen nee!! Die troep loopt heel erg uit door je zweet, en je loopt er gewoon als een sukkel bij vind ik!! Ik heb het 2 keer op m'n gezicht gehad, beide keren voor wat foto's in een park in 't donker enzo, da's wel geinig. Maar tijdens een concert?? Nee, mij niet gezien. Een vriend van me wilde dat tijdens een concert van Immortal Dat heb ik em maar uit 't hoofd gepraat, leek me een slecht idee... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb een vraag, Tot nu toe doe ik altijd war/corpse paint met wit poeder en een oog potlood, weet iemand van jullie nog een andere manier ? (op clown smienk na) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Teer en kippeveren? |
|
|
|
quote: Nou.. ik had wat anders in me hoofd dan teer en kippenveren Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ja, als je je kop in een bak met loog stopt en eventjes wacht tot je schedel zichtbaar is, zie je er ook wit uit. Zouden ze trouwens sowieso moeten doen met al die debielen die denken dat ze tof zijn als ze corpse paint opdoen naar een concert |
|
Erm.. dat doe ik niet.. heb het 1 keer gedaan, ik heb nog nooit zo voor lul gestaan Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Watervaste zwarte stift voor het zwart... Is het zweet/uitloop probleem ook opgelost . |
|
zwarte schoensmeer en witte lakverf "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Idd, en als je dan ook nog je polsslagader doorsnijdt, dan is dat wit ook geregeld. (mits je met je pols natuurlijk niet op je harses mikt he?) |
|
Jullie lijken me een beetje anti corpse paint mensen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Anti Corpse-paint?? Nee man, Corpse-paint is vet kvlt. Wordt al jaren gebruikt, ziehier een hele oude Bassie & (V)aderiaan sebinsagoil |
|
Als je écht corpsepaint op wilt doen, kan je bij een feestwinkel professionele schmink (?) kopen. Wit met een sponsje opbrengen, zwart met een fijn penseeltje.. Als je het niet overdrijft kan het er heel cool uitzien vind ik zelf, maar je ziet bij concertjes veel te vaak satanisch bedoelde uitvoeringen van bassie en adriaan lopen.. Meer voor lul lopen kan gewoon niet Enne tsja, als je een blond stekelkoppie hebt, zou ik géén corpsepaint opdoen.. Dat ziet er zeer lachwekkend uit De paint die ik heb loopt trouwens nauwelijks uit, je krijgt het er met veel moeite met warm water vanaf.. Kwestie van professionele paint kopen dus, ik was voor een potje zwart, wit, een penseeltje en een sponsje zo'n 35 gulden kwijt. |
|
Corpse Paint is echt lomp!!! denk je nu echt dat ik Immortal cooler vind omdat ze corpse paint op hebben? echt niet! |
|
Ik denk dat het niet de bedoeling moet zijn corpsepaint op te doen om er meer "true" uit te zien ofzo. Boeit het nou echt zo dat je d'r uitziet als een top 40 pikkie? Zou het dan echt helpen als je paint opdoet? [Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 24-05-2002 16:23] Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
bijna iedereen die ik met corpsepeent heb gezien, in 't publiek of op foto's dan.. verneuken het.. zien ze d'r uit als een halve king diamond, maar dan kut... echt sneu |
|
vroeger gingen wij zo constant naar optredens altijd met een man of 15, dan is het wel fijn om een feestje te bouwen en je uit te leven in "the pit" en daarna in het plaatselijke station die smurry van je gezicht wassen en eruitzien als een smurf neem je er maar even bij. Het zwijn uitgangen RULES!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |