|
Auteur: |
|
|
Suburban is een distributeur in rock, metal en punk. Een paar namen: Dimmu Borgir, Ministry, Y&T, Death Angel, Iced Earth, Nightwish, Ayreon. Op www.suburban.nl kun je zien wat Suburban allemaal doet en welke bands ze nog meer hebben. Wij op zoek naar metalliefhebbers die 1x per maand flyers en goodies willen verspreiden in winkels, podia, uitgaansgelegenheden etc. Dit geldt ALLEEN voor de regio's Eindhoven en Utrecht. Als beloning mag je maandelijks een album naar keus uitzoeken of een gastenlijst plaats aanvragen voor een concert van een van onze bands. Mocht je geinteresseerd zijn mail dan je naam, leeftijd, favoriete bands, en of je werkt of studeert. Mail naar: Stagecrew@suburban.nl |
|
mwah, bands spreken me niet aan. En is dit soort reclame hier wel toegestaan? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gut heb je weer wat te zeiken ... Als het niet in je straatje ligt is alles kut of niet? |
|
Jezus, da's toch gewoon een leuk idee voor bv iemand die niet echt veel centen over heeft Niemand verplicht je om mee te doen hoor kerel, zaag niet zo |
|
quote: waarom zou dit niet mogen en het aankondingen van concerten wel, dat is toch ook reclame? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jammer.. geen overijssel |
|
dope shit! helaas niet besteed aan de mopperaars hier op zm... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Niet zo happen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: idd! met zo'n baantje kun je iemand heel blij maken. ik woon helaas niet in de regio utrecht of eindhoven. |
|
quote: mwah, zou het denk ik wel willen, alleen zoeken ze niemand voor de regio Enschede Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ook niet voor amsterdam helaas Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Index / Algemeen |