IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Streetteamleden gezocht!
Suburban
Usericon van Suburban
Posted 14-06-2004 17:07 by Suburban Wijzig reactieProfiel van SuburbanQuote dit bericht

Suburban is een distributeur in rock, metal en punk. Een paar namen: Dimmu Borgir, Ministry, Y&T, Death Angel, Iced Earth, Nightwish, Ayreon. Op www.suburban.nl kun je zien wat Suburban allemaal doet en welke bands ze nog meer hebben.

Wij op zoek naar metalliefhebbers die 1x per maand flyers en goodies willen verspreiden in winkels, podia, uitgaansgelegenheden etc.
Dit geldt ALLEEN voor de regio's Eindhoven en Utrecht.

Als beloning mag je maandelijks een album naar keus uitzoeken of een gastenlijst plaats aanvragen voor een concert van een van onze bands.

Mocht je geinteresseerd zijn mail dan je naam, leeftijd, favoriete bands, en of je werkt of studeert.

Mail naar: Stagecrew@suburban.nl

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2004 18:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mwah, bands spreken me niet aan. En is dit soort reclame hier wel toegestaan?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gut heb je weer wat te zeiken ...
Als het niet in je straatje ligt is alles kut of niet?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2004 19:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 19:03 schreef Jenje het volgende:
Gut heb je weer wat te zeiken ...
Als het niet in je straatje ligt is alles kut of niet?

Heb ik gezegd dat ik het kut vond? Heb ik wat te zeiken?

Nee, en weer nee.

"This one is older than shit, heavier than time!"

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-06-2004 19:07 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jezus, da's toch gewoon een leuk idee voor bv iemand die niet echt veel centen over heeft Niemand verplicht je om mee te doen hoor kerel, zaag niet zo

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2004 19:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 18:57 schreef 0Tolerence het volgende:
mwah, bands spreken me niet aan. En is dit soort reclame hier wel toegestaan?

waarom zou dit niet mogen en het aankondingen van concerten wel, dat is toch ook reclame?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-06-2004 19:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jammer.. geen overijssel

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-06-2004 19:50 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

dope shit!

helaas niet besteed aan de mopperaars hier op zm...

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-06-2004 19:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 19:06 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb ik gezegd dat ik het kut vond? Heb ik wat te zeiken?

Nee, en weer nee.

Niet zo happen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 19:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 19:07 schreef ~Narsil het volgende:
Jezus, da's toch gewoon een leuk idee voor bv iemand die niet echt veel centen over heeft Niemand verplicht je om mee te doen hoor kerel, zaag niet zo

idd! met zo'n baantje kun je iemand heel blij maken.
ik woon helaas niet in de regio utrecht of eindhoven.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2004 20:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 19:50 schreef El Chulo het volgende:
dope shit!

helaas niet besteed aan de mopperaars hier op zm...

mwah, zou het denk ik wel willen, alleen zoeken ze niemand voor de regio Enschede

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-06-2004 22:15 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ook niet voor amsterdam helaas

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com