|
Auteur: |
|
|
Ik was een tijdje terug op zoek naar informatie over de band Death by Dawn (Martin van Drunens nieuwe band) en kwam toen terecht bij http://www.unstoppableforce.de Ik ben wat rond gaan kijken en heb 2 video's gedownload van de band Steel Death. Dit zijn een stel volslagen idioten die best gave thrash ('n roll) maken en geweldige video's opnemen! Home-video's zijn het, op uitermate triest niveau wat het erg lachwekkend maakt: Attack of the Killer Ants The Midnight Screamer Info op Metal-Archives Officiele website Ze hebben 2 EP's uitgebracht: ... und der Gedankenumwandler EP, 1999 Secrets of The Night EP, 2001 Ik ken dan ook enkel de nummers die ik op de video's heb gezien, en eerlijke gezegd bevallen ze me wel! Wie kent deze band en heeft die EP's?? Als toegift nog even deze GENIALE video die ik heb gevonden op een server waar de andere video's ook staan. Hier wordt een auto met een mannetje of 30 compleet gethrasht !!! 1+1 |
|
2 juli staan ze op de EHBO BBQ op de campus in Enschede. Samen met Death by Dawn en Despoiler (Ned). |
|
Ho! Dan kom ik misschien wel even loeren! |
|
Goed punt. Ik zal denken aan back-up. |
Index / Heavy Metal |