|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HOEREN TERING!!! IK HEB GEWONNEN!!! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gefeliciteerd! 4 november live in de W2 (Den Bosch), niet vergeten no text supplied |
|
Ik heb al kaartjes gekocht voor de gig hiero in Hamburg. |
|
Was vet! no text supplied |
|
quote: +1 |
|
Godverdomme ja, dat was echt een dikke heersch-gig! |
|
Ik heb ook Grand Volume in het voorprogramma gezien, dat knalde ook mooi uit de Oranges. Hun muziek is echter wel wat beter te pruimen als je het live hoort, de productie van hun nummers op myspace is niet zo uitzonderlijk. Maar, de zanger vertelde me dat er een nieuwe CD aankomt, en daar neem ik van aan dat ie de vetheid van het live-gebulder mee neemt. We gaan het zien. |
|
Grand Volume, tsja... klonk op zich wel lekker, maar ze stonden zo te zien knetterstoned op het podium. no text supplied |
|
heb je ze in NL gezien? Dan zullen ze inderdaad wel stoned zijn geweest. Ik had niet het idee dat ze ergens last van hadden toen ik ze zag |
|
Insider is een geweldige plaat.. zaterdag zijn ze in Deventer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
morgen in Roosje, Nijmegen |
|
quote: 2 albums Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Trailer: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-02-2009 10:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vet. |
|
http://www.myspace.com/ampcorp Hier staan 3 nieuwe tracks van het aankomende album. Het wordt iig geen tweede Insider, het lijkt meer op de rust van het eerste album en de mini Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er staan nu 5 nieuwe tracks op myspace Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe track van het nieuwe album: http://dl.dropbox.com/u/902525/Amplifier%20-%20The%20Wave.mp3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Full Track Listing Part One (1h ) 1. The Runner 2. Minion's Song 3. Interglacial Spell 4. The Wave 5. The Octopus 6. Planet Of Insects. 7. White Horses At Sea // Utopian Daydream 8. Trading Dark Matter On The Stock Exchange Part Two (1h 2m) 1. The Sick Rose 2. Interstellar 3. The Emperor 4. Golden Ratio 5. Fall Of The Empire 6. Bloodtest 7. Oscar Night // Embryo 8. Forever And More Dubbel album dan toch! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eindelijk. Misschien gaan ze dan ook weer touren. Laatste keer in NL is jaren geleden.. |
|
Ik heb ze tijdens de Insider tour gezien in Deventer, heeel gaaf was dat. Dat is denk ik 3 jaar terug oid? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze gaan op tour met Soundgarden trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat Soundgarden weer touren dan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |