IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Amplifier Vorige pagina | Volgende pagina
moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 25-10-2006 14:50 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

HOEREN TERING!!!

IK HEB GEWONNEN!!!




spectre
Usericon van spectre
Posted 25-10-2006 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 25-10-2006 18:27 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Gefeliciteerd! 4 november live in de W2 (Den Bosch), niet vergeten


no text supplied


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 25-10-2006 18:29 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik heb al kaartjes gekocht voor de gig hiero in Hamburg.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-11-2006 12:37 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Was vet!


no text supplied


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-11-2006 16:46 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2006 12:37 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Was vet!


+1


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-11-2006 17:47 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Godverdomme ja, dat was echt een dikke heersch-gig!


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-11-2006 17:50 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik heb ook Grand Volume in het voorprogramma gezien, dat knalde ook mooi uit de Oranges. Hun muziek is echter wel wat beter te pruimen als je het live hoort, de productie van hun nummers op myspace is niet zo uitzonderlijk.

Maar, de zanger vertelde me dat er een nieuwe CD aankomt, en daar neem ik van aan dat ie de vetheid van het live-gebulder mee neemt.

We gaan het zien.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-11-2006 9:51 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Grand Volume, tsja... klonk op zich wel lekker, maar ze stonden zo te zien knetterstoned op het podium.


no text supplied


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 10-11-2006 10:20 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

heb je ze in NL gezien? Dan zullen ze inderdaad wel stoned zijn geweest.

Ik had niet het idee dat ze ergens last van hadden toen ik ze zag


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-03-2007 16:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Insider is een geweldige plaat.. zaterdag zijn ze in Deventer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2007 19:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

morgen in Roosje, Nijmegen


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2007 12:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zo, nu ook eindelijk het debuut in het bezit. Totaal anders dan Insider.. Maar wel grandioos goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2008 14:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Even as we speak, Amplifier are in the process of recording tracks for their next 2 albums.

Entitled "Mystoria" and "The Octopus", they will be done and dusted towards the end of the year.

When asked why they decided to record two albums at once, they replied that it was easier and less of a effort than having to concentrate on merely one.

The band are currently available for comment, but won't.


2 albums


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2009 10:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Trailer:



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-02-2009 10:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2009 10:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vet.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2009 14:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

http://www.myspace.com/ampcorp

Hier staan 3 nieuwe tracks van het aankomende album. Het wordt iig geen tweede Insider, het lijkt meer op de rust van het eerste album en de mini


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-07-2009 10:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er staan nu 5 nieuwe tracks op myspace


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2010 22:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht









Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-10-2010 16:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-11-2010 11:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Full Track Listing

Part One (1h )
1. The Runner
2. Minion's Song
3. Interglacial Spell
4. The Wave
5. The Octopus
6. Planet Of Insects.
7. White Horses At Sea // Utopian Daydream
8. Trading Dark Matter On The Stock Exchange

Part Two (1h 2m)
1. The Sick Rose
2. Interstellar
3. The Emperor
4. Golden Ratio
5. Fall Of The Empire
6. Bloodtest
7. Oscar Night // Embryo
8. Forever And More

Dubbel album dan toch!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2010 11:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Eindelijk. Misschien gaan ze dan ook weer touren. Laatste keer in NL is jaren geleden..


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-11-2010 11:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb ze tijdens de Insider tour gezien in Deventer, heeel gaaf was dat. Dat is denk ik 3 jaar terug oid?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-11-2010 11:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ze gaan op tour met Soundgarden trouwens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-11-2010 11:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Gaat Soundgarden weer touren dan?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen