|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi initiatief. Is er meer nieuws over de nieuwe plaat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als het ook daadwerkelijk uitkomt wordt het zonder twijfel het beste album van de laatste 15 jaar! |
|
quote: Eerst maar eens horen, maar als het de kwaliteit bevat van de Demo die ze in 2005 uitbrachtte. Dan zit het wel snor idd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ze besteden er wel tijd aan. Hopelijk gaat t nu wel door allemaal. Gaaf trouwens dat de band het oude werk op hun site ter download aanbiedt; aanrader voor thrashfans! http://www.heathenmetal.com/website/disco.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-01-2009 14:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nice, zometeen maar eens kijken dan. Ik heb van Heathen maar heel weinig materiaal. |
|
quote: Er is ook maar heel weinig materiaal van Heathen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Met weinig bedoel ik 1 album |
|
|
|
Veel kun je dat niet noemen, toch. Twee fulls en een compilatie (die overigens niet erg sterk). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Niet veel, nee, liever kwaliteit dan kwantiteit. |
|
Dan mogen ze wel een streepje beter doen dan die Recovered. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Hmm, een demo met Baloff |
|
Die is ook nog 's heel erg lekker! Als je die leuk vind moet je ook 's op zoek gaan naar de demo's van Piranha (ook met ome Paul). [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 05-01-2009 6:05] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vernoemd naar het beste nummer van Exodus? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik veronderstel van wel. Maar ik stel ook vast dat die demo beter was dan wat Exodus zelf op dat moment deed. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heathen met Paul Baloff is helemaal niet zo cool als het lijkt. De foto's daarentegen... :-) Paul zingt bij Heathen nog minder 'op de muziek' dan bij Exodus live. En zijn stem is ook behoorlijk slecht in die periode. Piranha was wel iets beter, maar daar waren de nummers weer niet zo sterk. God Attorn is ook nog zo'n project uit die tijd. Een deel van de riffs van die band was later op de tweede Heathen te horen. En een ander deel bij Blind Illusion op latere demo's. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 05-01-2009 15:04] |
|
quote: Dude, hebben we het over dezelfde Paul? Hij was een beest! OK, heel vaak zat hij er vet naast, maar hij blijft de perfecte frontman voor een thrashband! Wat een energie, wat een stem! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:ik heb laatst de dvd gezien van dat optreden van Exodus op Dynamo 97. Hij is een goede frontman maar een hele slechte "zanger". |
|
De muziek van Heathen was veel te netjes voor dat gebeest. Zulke thrash vraagt om een zanger die OP de muziek zingt, ipv ernaast. Hij kan dan een goede frontman zijn, maar daar zag ik op die oefentapes en demo's uit die tijd natuurlijk niks van. Waar ik wel over te spreken was: de nummers van Pleasures Of The Flesh van Exodus, gezongen door Paul. Ik heb er een stuk of 5 live op tape. |
|
quote:Heb jij niet ooit in de jselhal gestaan met Heathen, volgens mij heb ik die vidio nog ergens van Johan die tijdens het filmen steeds van de eene kant naar de anderre kant vlucht voor dierodie van Sepultura. Echt hilarisch dat Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Die video heb ik zelf niet eens. Maar klopt inderdaad. Dat was op de tour voor Victims Of Deception. Heathen waren erg relaxte lui. |
|
quote:Ja mooi man er staan ook nog iets van 3 nummers in een of anderre zaal waar de licht dude iets te lang het knopje van de rook mashien indrukt, ziet echt alleen maar schimmen op het podium hahahahaha erg Spinal Tap. Ik kwam niet meer bij de eerste x toen ik dat zag Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O.k. dat gaat niet over Heathen neem ik aan? :-) Ik heb de clip van 'Set Me Free' nog wel op video. 1000x gedraaid vroeger. Ik was echt Heathen-fan. |
|
Nieuwe Heathen CD staat bij Mascot op het releaseschema voor later dit jaar. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |