|
Auteur: |
|
|
Beukuhhh! Weinig variatie, maar wel lekker geluid en lekkere zweverige soli...... Beukuhhh! http://www.osmoseproductions.com/Muzik/DEMENTOR-God%20Defamer-Harvester%20Of%20Christian%20Souls.mp3 |
|
soli |
|
solo's dan |
|
Hoe je het schrijft, blijf ze kut vinden |
|
de handeling met gitaar of de schrijfwijze? |
|
De handeling Vind dat gepiel maar storend. |
|
WAAAATTT?!? cultuur barbaar |
|
Pff Geef mij maar voortdurend goede riffs ipv het ge-ego-trip van 1 gitarist |
|
solo's kunnen af en toe een gezonde afwisseling zijn zonder dat het egotripperij is.....ieder zijn ding. |
|
Dementor willen zo "braziliaans" mogelijk klinken maar slagen er maar niet in. [edit: na het aanhoren van de MP3 moet ik erbij vermelden: LIVE I.I.G. NIET.] Ze zijn best een aardig spelende band maar na ong. 12 jaar bezig te zijn denk ik dat ze niet veel verder zullen komen qua muziek. Het blijft bij hier en daar wat gave riffs die blijven hangen maar 90% waait over je heen... Jammer...next! MODS! TITEL AANPASSEN! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-06-2004 15:48] |
|
quote: Wat praat deze jongen en/of mied(meid) toch onzin. Bla bla you sexy big thing. Titel aanpassen? Braziliaans? Ga ergens anders de KNEUS uithangen. Of volg 'n Death Metal curcus, want je hebt er geen kaas van gegeten. |
|
het is nl. God Defamer... |
|
quote: klopt van dat Braziliaans maaar ik dig het wel signature |
Index / Heavy Metal |