IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dementor-God defarmer
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-06-2004 21:44 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Dit is 'n killer queen op Death Metal gebied.
Wat 'n wereldplaat(zekers)
Op hun vorige albums was de instrumentenbeheersing en de produktie niet over naar huis te schrijven.
Maar dit keer heeft Classen ingegrepen en hoe. God defarmer is 'n verademing op Death Metal gebied. Liefhebbers van echte Death Metal grijp u kans en koop dit album.

86 punten in de Rocktribune.

Link naar Osmose.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 16-06-2004 21:45]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-06-2004 22:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Beukuhhh! Weinig variatie, maar wel lekker geluid en lekkere zweverige soli...... Beukuhhh!

http://www.osmoseproductions.com/Muzik/DEMENTOR-God%20Defamer-Harvester%20Of%20Christian%20Souls.mp3

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2004 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

soli

Spirit In Black
Posted 17-06-2004 15:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

solo's dan

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2004 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe je het schrijft, blijf ze kut vinden

Spirit In Black
Posted 17-06-2004 15:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de handeling met gitaar of de schrijfwijze?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2004 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De handeling
Vind dat gepiel maar storend.

Spirit In Black
Posted 17-06-2004 15:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

WAAAATTT?!?

cultuur barbaar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff

Geef mij maar voortdurend goede riffs ipv het ge-ego-trip van 1 gitarist

Spirit In Black
Posted 17-06-2004 15:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

solo's kunnen af en toe een gezonde afwisseling zijn zonder dat het egotripperij is.....ieder zijn ding.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-06-2004 15:36 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Dementor willen zo "braziliaans" mogelijk klinken maar slagen er maar niet in. [edit: na het aanhoren van de MP3 moet ik erbij vermelden: LIVE I.I.G. NIET.]

Ze zijn best een aardig spelende band maar na ong. 12 jaar bezig te zijn denk ik dat ze niet veel verder zullen komen qua muziek.
Het blijft bij hier en daar wat gave riffs die blijven hangen maar 90% waait over je heen...
Jammer...next!

MODS! TITEL AANPASSEN!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 17-06-2004 15:48]

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 17-06-2004 18:16 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 15:36 schreef Mikeee het volgende:
Dementor willen zo "braziliaans" (bla bla onzin) mogelijk klinken maar slagen er maar niet in. [edit: na het aanhoren van de MP3 moet ik erbij vermelden: LIVE I.I.G. NIET.]

Ze zijn best een aardig spelende band maar na ong. 12 jaar bezig te zijn denk ik dat ze niet veel verder zullen komen qua muziek.
Het blijft bij hier en daar wat gave riffs die blijven hangen maar 90% waait over je heen...
Jammer...next!

MODS! TITEL AANPASSEN!

Wat praat deze jongen en/of mied(meid) toch onzin. Bla bla you sexy big thing.

Titel aanpassen? Braziliaans?
Ga ergens anders de KNEUS uithangen.
Of volg 'n Death Metal curcus, want je hebt er geen kaas van gegeten.

Spirit In Black
Posted 18-06-2004 0:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het is nl. God Defamer...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2009 20:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 15:36 schreef Mikeee het volgende:
Dementor willen zo "braziliaans" mogelijk klinken maar slagen er maar niet in. [edit: na het aanhoren van de MP3 moet ik erbij vermelden: LIVE I.I.G. NIET.]

Jammer...next!

MODS! TITEL AANPASSEN!

klopt van dat Braziliaans

maaar ik dig het wel

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com