IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sacrifice Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2004 9:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wie kent deze nog?In mijn ogen een superplaat.Erg herkenbaar vanwege de typische "afknijpstem" van de zanger.Ik heb deze ooit 1 keer op cd zien liggen,maar ben zo dom geweest om hem toen niet mee te nemen,maar hoop deze ooit es op cd te kunnen kopen.Meningen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-07-2006 9:57]


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-06-2004 9:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

erg vette plaat en band!!!
mijn persoonlijke favorieten zijn torment in fire en forward to termination !!!
dit is gewoon thrash om met dien harses tegen de muur te slaan !!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 18-06-2004 10:40 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Fantastische plaat; vooral Reincarnated (pierce the needle through the back of my head.....) of hoe dat numme rook al weer mag heten, vanwege de roffelende riff


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2004 10:58 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

huh daar hebben we toch het thrash topic voor....


ik vind persoonlijk het "soldiers of misfortune" het ebste maar dit album staat er direct na! hee vette canadese thrash!


Hun eerste plaat torment... is nogal chaotisch daarom vind ik hem wat minder.

Ik vind RAZOR toch nog effe ene tikkie beter trouwens...Dave Carlo van RAZOR heeft hun laatste LP geproduceerd "apocalypse inside" ook erg goed zij het wat minder snel!





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2004 15:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ja Varanus, zo een kraker moet je natuurlijk niet laten liggen. Toen ik de titel (eindelijk) op cd zag heb ik 'm geljk gekocht.
Maar goed, het is ene klassieker, en sacrifice's beste cd (de band is ook een beetje het Canadese antwoord op Kreator vind ik),ook al heeft die band niet iets echt slecht uitgebracht.

Overigend heeft de zanger/gitarist later nog een cd uitgebracht in een andere band namelijk Interzone. De cd heet cydoia. heel vette cd die in het verlengde van Sacrifice ligt!


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-07-2005 14:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 12-07-2005 17:14 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

hehe, die heb ik nog op LP!!



lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 12-07-2005 18:02 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2005 17:14 schreef ratje het volgende:
hehe, die heb ik nog op LP!!


Ja,ik ook maar het heeft weken geduurd voordat mijn platenboer hem binnen had toen.
Maar het was het wachten waard !!


YES WEL deeeenk!!


Vork
Usericon van Vork
Posted 13-07-2005 12:16 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Zeer fijne band idd! En met name die cd mag ik erg graag horen

Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken (ook al is die volgens Enforcer wat minder snel, terwijl het snelle toch wel een van de prettige kenmerken van Sacrifice is)!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2005 19:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat heerst soulseek toch soms enorm. gisteren de een demo van Sacrifice binne gehaald met daarop enkele "forward to termination"-nummers (pyrokenisis ) en een megastrakke versie van het nummer "possession" .

Sacrifice


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 16-11-2005 20:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

zeker gaaf, hun derde "soldiers of misfortune" vid ik nog een tikkie gaver



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-05-2006 19:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sacrifice Comment On Reissues By Displeased

A legal representative for Canadian thrashers SACRIFICE and Brazil's Marquee Records - which recently re-released SACRIFICE's "Torment In Fire" and "Forward To Termination" as double CDs in limited-edition hand-numbered slipcases that contain massive booklets with liner notes, live pictures and personal comments from the band - has issued the following statement regarding the announcement by Displeased Records that they were going to re-releasing the group's catalog beginning sometime this fall:

"Regarding the recent events involving Displeased Records and their interest in releasing albums in which performances of the band SACRIFICE are featured, I would like to state that the band SACRIFICE did not authorize the release of any albums by the aforementioned record label.

"The band SACRIFICE has signed a licensing agreement with Marquee Records, and all proper legal measures in order to safeguard the rights granted on this contract will be taken."

As previously reported, SACRIFICE will reunite for the first time in 15 years for one night only as headliner of Day Of The Equinox II festival taking place on Saturday, September 23, 2006 in Toronto, Ontario at the Opera House.

The Canadian band's original lineup of guitarist/singer Rob Urbinati, guitarist Joe Rico, bassist Scott Watts and drummer Gus Pynn will be performing tracks from their classic metal releases: "Torment In Fire" (1986), "Forward To Termination" (1987) and "Soldiers of Misfortune" (1990).


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-05-2006 19:10 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Verdomd goeie zaak, al die rereleases door Displeased!


Nog zo stoere internet warrior.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2006 5:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zondag de rereleases van Forward To Termination en Torment In Fire aangeschaft. En dat zijn dus dikke vette aanraders!!! Allebeide dubbel cd's met demo opnames en live opnames als bonus. Van Forward To Termination heb ik nummer 367 van de tot 1000 stuks gelimiteerde cardboard sleeve uitgave. Dikke heersch!!

Edit:@Atilla de Hun: Om effe op je vraag in te gaan of dezen het aanschaffen waard zijn: Jazeker!!

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 31-07-2006 6:09]


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2006 8:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2006 19:10 schreef zakkenvuller het volgende:
Verdomd goeie zaak, al die rereleases door Displeased!


OK, die ga ik dus uitsjekken vette band!!! ik meen trouwens te herinneren dat sacrifice weer wat optreden zou gaan doen (of reeds hebben gedaan)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2006 9:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kan een dreketer deze draad ook in een algemene SACRIFICE draad veranderen?


spelfout weggehaald...


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-07-2006 18:17 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Hun 4de en laatste c.d. Apocalypse Inside dus geen re-release, is wel de minste.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-06-2009 8:45 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik dacht dat er nog een Sacrifice thread was...maar kan hem niet vinden.

Affijn.
Op hun MySpace geval...wederom een nieuw nummer. Hiroshima.
Het andere nieuwe nummer The Great Wall rost ook als een gek!

Ik wil de hele cd!


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-06-2009 8:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 18-06-2009 15:37 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht


Kennelijk dezelfde artiest ingehuurd als Believer, voor de coverart. Herinnert me eraan dat ik ze in Federal Way (net ten zuiden van Seattle) gezien heb (Believer/Sacrifice/Bolt Thrower tour) in een godallejezus klein hok - soort noodlokaal voor een schooltje of zo. Maar wel vol, heet en leuk om gezien te hebben, toen. Ik ga eens kijken of deze schijf al te bekomen is!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2009 20:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lekker nieuw nummer, zeg!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-08-2009 15:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe cd heerst enorm.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 11-09-2009 19:48 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Nieuwe plaat klinkt idd erg lekker. Heb 'm in de ebay watchlist maar is erg duur hel-aarsch.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-10-2009 21:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vette plaat dit The ones I condemn!!!

Binnenkort deze heerschplaat maar eens aanschaffen.

Komen deze lui toevallig nog eens touren?

Helaas slechts een hobbyband heb ik inmiddels begrepen..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-11-2009 14:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-11-2009 21:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gerechtigheid voor deze instant classic:

SACRIFICE: 'The Ones I Condemn' To Receive European Release In January - Nov. 13, 2009

"The Ones I Condemn", the new album from reunited Canadian thrashers SACRIFICE, will be released in Europe on January 22, 2010 via Cyclone Empire Records. The CD, which was made available in July via Brazil's Marquee Records, was recorded at Rouge Valley Studio in Toronto, Ontario with engineer Darius Szczepaniak, who has previously worked with I MOTHER EARTH, SUM 41 and EDWIN, among many others. Guest musicians on the album include Jed Simon (ZIMMERS HOLE, TENET, STRAPPING YOUNG LAD, ARMOROS), who "[laid] down a total whammy-bar barrage," and the band's old Scarborough metal comrade Dave Hewson (SLAUGHTER, STRAPPADO), who lent some guest vocals to "The Devil's Martyr".

"The Ones I Condemn" track listing:

01. We Will Prevail
02. The Ones I Condemn
03. Give Me Justice
04. The Great Wall
05. Tetragrammaton
06. Atrocity
07. Hiroshima
08. The Devil's Martyr (feat. Jed Simon and Dave Hewson)
09. Ultimate Power Corrupts
10. Desolation Alive

Bonus tracks (special edition only; limited to 2,000 copies):

11. The Devil's Martyr (Rob Urbinati's vocals)
12. Burned At The Stake (re-recording 2009)
13. The Entity (re-recording 2009)
14. Forever Enslaved (live 2007)
15. Necronomicon (live 2007)

The cover artwork for "The Ones I Condemn" can be viewed below.

Commented guitarist/vocalist Rob Urbinati: "Our recording process was real, so we didn't feel comfortable going too far into the digital realm for the cover. Our old friend, Kurt Bachman from BELIEVER, got us in touch with Michael 'Roz' Rosner, who does nothing but absolutely stunning work. Roz was into letting technology assist in creating art, not take over, and that is the same approach we take to music. Roz can make an image look beautiful, yet ugly; human yet inhuman; all awesome, unique imagery. The Eye Level studio team took our ideas and gave us a great cover."




Tracklist Europese heruitgave:

"The Ones I Condemn" track listing:

01. We Will Prevail
02. The Ones I Condemn
03. Give Me Justice
04. The Great Wall
05. Tetragrammaton
06. Atrocity
07. Hiroshima
08. The Devil's Martyr (feat. Jed Simon and Dave Hewson)
09. Ultimate Power Corrupts
10. Desolation Alive
11. Soldiers Of Misfortune (live 2007) *

* European bonus track

The Canadian version of "The Ones I Condemn", featuring an exclusive bonus track — a cover of RUSH's "Athem" — is available in the USA through Relapse, Metal Haven Chicago, The End Records and Century Media mailorders.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-11-2009 1:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 10-07-2020 15:07 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Voor wie 'm destijds gemist hebben

Geweldige thrashplaat



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen