|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar maak je geen vrienden mee |
|
nee hoor grapje ik ben geen molsimese vrouwe hater JE MAG WEL in me band en naakt in een kooi mooi bewegen (geen grapje) (owja je mag je slip aanhouden hoor Godverdommen.. |
|
aardig van je zeg |
|
quote: weet ik veel, eenofandere hit van altavista |
|
quote: Thanks but no thanks (mafkees) bla...bla...bla... |
|
Oh Lady Rose ... Immer Lust und die Meisterin zoekt nog podiumslavinnetjes .. Iets voor U (dan mag je ook af en toe wat zingen van me ) |
|
Tja, Wingzzz of Fjoerie heeft al een zangeres (en komt uit Limbabwe), maar anders.... Heeft u al iets kunnen vinden ???? Zo niet, suc6 !!!!! |
|
Nee ik ben nog steeds zoekende bla...bla...bla... |
|
TIP: Begin een eenmans(vrouws)projectje |
|
Nah ik wil ook heel graag in een band hoor.. maar ben bang dat je te ver weg woont. |
|
Hoezo? Waar woon jij dan? Ik heb niet zo veel bezwaar tegen reisen nl bla...bla...bla... |
|
ik babbel vrijdag wel ff met je, goed? |
|
Ik woon in Lage Mierde, Noord-Brabant.. in de buurt van Tilburg en Eindhoven waar ik ook elk weekend te vinden ben. |
|
quote: Tof. Ik krijg blijkbaar een biertje van je bla...bla...bla... |
|
Jij en bier... En dan snel kotsen, zeker? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey bint .. als je dan toch aant uitdelen bent ... |
|
Mannen nog ff het topic herhalen: ik wil zingen in een bandje. En er heel wat bier voor nodig om mijn stem aangenaam te laten klinken. Als je dronken bent klinkt mijn stem fantastisch bla...bla...bla... |
|
quote: Hoor ik iemand "bier" en "uitdelen" zeggen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
goeie combinatie van drie woorden Bint - Bier - Uitdelen Er moet nog één woordje in aen dan is de zin kompleet (hint: het woordje is 'gaat') |
|
Nog een paar woorden: aan-jenje-en-greycloak Klaar! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-en-hagrath Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Alkmaar --> Aalsmeer Zal wel te ver zijn... Jammer, want Trisomy zoekt een zingend meisje (en u zoekt bandje)... |
|
ach er rijden trein toch? Wat voor muziek maakt u band? Mail anders ff wat info door ofzo bla...bla...bla... |
|
LR, ik heb met de band overlegt, ze vinden het prima, als je een keer mee komt met Immer Lust, gewoon eenmalig, niet vast. Moeten we alleen nummers zoeken waar je aan mee kunt doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |