IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Meisje zoekt bandje.... Vorige pagina | Volgende pagina
Ares
Usericon van Ares
Posted 17-11-2001 18:33 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2001 18:25 schreef Pandaemonaeon het volgende:
Als ik een band heb mag je er wel in, en de gitaaren poetsen!

Daar maak je geen vrienden mee

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-11-2001 19:22 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2001 17:54 schreef Bintmeister het volgende:
Inguz
Fertility, Potential
Letter- Ng
Divinatory Meaning- Resting, gestation, potency, internal growth, fertility, work, productivity, bounty, groundedness, balance, connection with the land
Magickal Uses- Fertility, farming, growth, general health, balance
Myths & Deities- Freyr / Ing, Nerthus, Thor, the Vanir
Symbolism- This rune symbolizes fertility. This extremely positive rune brings great power and brings power which will make your endeavours a success. It is the male counterpart to the female rune, Lagu. Another linking to Frey, this represented the fertility of the joining of human beings. This has a direct meditative purpose of the wanting of pregnancy. It has a
associative rune of the other gender, perth. Because of the ultimate creative power
of this sort of unity, a lot can be learned from deep meditation on this rune.

toch klopt dat niet helemaal
waar heb je dat vandaan?

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 17-11-2001 20:34 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

nee hoor grapje ik ben geen molsimese vrouwe hater

JE MAG WEL in me band en naakt in een kooi mooi bewegen (geen grapje) (owja je mag je slip aanhouden hoor

Godverdommen..

Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 17-11-2001 21:30 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

aardig van je zeg

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-11-2001 0:08 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2001 19:22 schreef Volthor Kahn het volgende:
toch klopt dat niet helemaal
waar heb je dat vandaan?

weet ik veel, eenofandere hit van altavista

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-11-2001 10:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2001 20:34 schreef Pandaemonaeon het volgende:
nee hoor grapje ik ben geen molsimese vrouwe hater

JE MAG WEL in me band en naakt in een kooi mooi bewegen (geen grapje) (owja je mag je slip aanhouden hoor

Thanks but no thanks (mafkees)

bla...bla...bla...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2001 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh Lady Rose ... Immer Lust und die Meisterin zoekt nog podiumslavinnetjes ..
Iets voor U (dan mag je ook af en toe wat zingen van me )

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 26-11-2001 1:27 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Tja, Wingzzz of Fjoerie heeft al een zangeres (en komt uit Limbabwe), maar anders....

Heeft u al iets kunnen vinden ????
Zo niet, suc6 !!!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-11-2001 13:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nee ik ben nog steeds zoekende

bla...bla...bla...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2001 13:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

TIP: Begin een eenmans(vrouws)projectje

Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 05-12-2001 19:38 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Nah ik wil ook heel graag in een band hoor.. maar ben bang dat je te ver weg woont.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-12-2001 23:22 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hoezo? Waar woon jij dan? Ik heb niet zo veel bezwaar tegen reisen nl

bla...bla...bla...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-12-2001 1:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik babbel vrijdag wel ff met je, goed?

Angelus Purgamentum
unholy empress of southern lands
Usericon van Angelus Purgamentum
Posted 06-12-2001 14:29 by Angelus Purgamentum Wijzig reactieProfiel van Angelus PurgamentumQuote dit berichthttp://www20.brinkster.com/akan/

Ik woon in Lage Mierde, Noord-Brabant.. in de buurt van Tilburg en Eindhoven waar ik ook elk weekend te vinden ben.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-12-2001 20:09 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 1:23 schreef Bintmeister het volgende:
ik babbel vrijdag wel ff met je, goed?

Tof. Ik krijg blijkbaar een biertje van je

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 20:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jij en bier... En dan snel kotsen, zeker?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2001 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey bint .. als je dan toch aant uitdelen bent ...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-12-2001 20:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Mannen nog ff het topic herhalen: ik wil zingen in een bandje. En er heel wat bier voor nodig om mijn stem aangenaam te laten klinken. Als je dronken bent klinkt mijn stem fantastisch

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 20:16 schreef Jenje het volgende:
Hey bint .. als je dan toch aant uitdelen bent ...

Hoor ik iemand "bier" en "uitdelen" zeggen?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2001 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

goeie combinatie van drie woorden
Bint - Bier - Uitdelen

Er moet nog één woordje in aen dan is de zin kompleet
(hint: het woordje is 'gaat')

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 20:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nog een paar woorden: aan-jenje-en-greycloak

Klaar!

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 06-12-2001 21:10 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

-en-hagrath

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-01-2002 2:31 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Alkmaar --> Aalsmeer

Zal wel te ver zijn... Jammer, want Trisomy zoekt een zingend meisje (en u zoekt bandje)...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-01-2002 13:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ach er rijden trein toch?

Wat voor muziek maakt u band?

Mail anders ff wat info door ofzo

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2002 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LR, ik heb met de band overlegt, ze vinden het prima, als je een keer mee komt met Immer Lust, gewoon eenmalig, niet vast. Moeten we alleen nummers zoeken waar je aan mee kunt doen.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com