IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 3 juli, Asbest, Priapis en Incremental in de confusion te Den Haag Vorige pagina
Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 15:56 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Ik zie nog steeds niet wat daar mis mee is, de ervaring leert namelijk dat ze niet altijd op de wc zitten en gesprekken in het Deens voeren ... en het eigenlijk geen groupies zijn

Panta Rhei

Sinner_nl
Usericon van Sinner_nl
Posted 10-07-2004 16:03 by Sinner_nl Wijzig reactieProfiel van Sinner_nlQuote dit bericht

asbest , ik weet zeker dat jullie na genoeg oefening zeer relaxed gaan worden , in de confusion was ook pas mijn 3e optreden maar de rest van de band speelt al wat langer , je moet het verschil eens horen van mijn 1e optreden en die inde confusion , mijn 1e optreden is daar nix bij , dus ik weet zeker dat jullie een vette band gaan worden.

greetz Theo (zanger incremental)

Orion
Usericon van Orion
Posted 12-07-2004 22:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

eej incremental waar heeft jullie drummer dat coroner shirt weg!?!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 14-07-2004 15:04 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Thanks, Theo

We gaan er in ieder geval hard aan werken. Er zijn ook plannen dit najaar een demootje op te nemen.

Panta Rhei

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com