|
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze deathmetal band? HEb zwikkie mp3's, maar ken er verder weinig van .. zwaar brute herrie! |
|
Ik heb "Destructive Reality", gave band! |
|
ken het niet...kun je er mischien wat meer over vertellen? Expired,Erased and Forgotten |
|
*zet hem nog eens op*. Erg gave old school death metal, vergelijkbaar met Morbid Angel ten tijde van Altars of Madness qua riffs en gitaarsolo's. Goeie strot ook. Eigenlijk gewoon niet te missen voer voor old school death liefhebbers. [edit] Probeer het nummer "Obscene Existence" eens te downloaden . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 21-06-2004 12:15] |
|
thnx for the intel. Expired,Erased and Forgotten |
|
vette bandnaam... |
|
quote: Sickening Gore Rules!! Heb de cd 1 keer gehoord en was er erg van onder de indruk.. Het leek net of ze al het gave uit Death metal wisten te combineren. Alleen jammer dat diegene die de cd had, hem heeft verkocht zonder mij te waarschuwen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ja, precies! Naar mate ik de cd verder luisterde hoorde ik ook Cannibal Corpse en Terrorizer nog wel terug, misschien af en toe ook Death (als aanvulling op mijn post hierboven). |
|
quote: Volgens mij was je toen zo bezopen dat je zelfs Marianne Weber in alleen een string die een cover doet van BZN terwijl haar tieten gelikt worden door een stelletje kwijlende mongolen nog tof had gevonden.... maar het is wel heel erg gave deathmetal ja!! |
Index / Heavy Metal |