|
Auteur: |
|
|
http://www.galadriel.sk/ Deze slovaakse "Dark Doom" (geen grappen aub ) band bevalt mij zeer goed. Zijn er meer mensen die ze kennen? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-06-2004 0:17] Bruce Banner |
|
ehh.. nee, niet de band tenminste. (moet ik me nu schamen?) <- o jee, inkoppertje. Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
quote: tsja, zo staat het op de site vermeld, of ik lees scheel quote: geloof me, het klinkt goed Bruce Banner |
|
quote: Als je scheel zou lezen, zou je dan niet alles twee keer gemeld moeten hebben, of heb ik nu last van tunnelvisie? Engwenya ná alta, ar tulis rimbë auri! Nan urra!! |
|
Ik ken de band tot nu toe eigenlijk alleen van naam en van een aantal recensies in de Aardschok. Ik zal het eens uitchecken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Klinkt op zich wel OK al is het enorm standaard en allerminst Dark...... Zodra dat meisje begint te zingen krijg ik de neiging om hatemail naar de band te sturen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben nu met het tweede nummer bezig, klinkt wel leuk. |
|
quote: Hmz, met een songtitel als Dark Erotica ga ik toch het ergste vrezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is jammer dat ze weer zo onprofessioneel zijn om dead links in de mp3-sectie te hebben... Maar die site is wel snel zeg... Ben nu de videoclip aan het downloaden met 100 kB/s. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Snel? Ik ging met 350kB/S en ik denk dat een aantal mensen hier die nog op studentenhuizen wonen nog sneller kunnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn kabelverbinding zal wel de zwakke schakel in het geheel zijn geweest... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb Chello Classic.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Godverdomme, jij wordt voorgetrokken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*schopje* NP: galadriel. Ze heerschen best wel een flink eind! Bruce Banner |
|
Ik heb de laatste 2 albums. Zijn inderdaad best wel ok. Ook al het laatste album toch weer een totaal ander album is dan de voorlaatste. |
|
Net ff 2 nummers van laatste album beluisterd: saai en slechte gothicmetal. En zowel zanger als zangeres verdienen nekschot. |
|
Wat een verschrikking is dit zeg. De 'artiesten' verdienen het om geviernedeeld te worden en nog net levend onderworpen worden aan uren luisterlezier van Franske Bauert. |
|
ach het is best een gave band verdienen ze soms niet genoeg geld om goed te zijn voor jou ofzo ... het is echt niet het zelfde als frans bauer! One for the pain and two for my name |
|
quote: Heb ik dat beweerd dan? Kom terug na je leescursus. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-07-2004 22:46] One for the pain and two for my name |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-07-2004 22:46] |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-07-2004 22:46] One for the pain and two for my name |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-07-2004 22:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hier krijg ik het niet warm van darkroom signature |
|
Leuke band! Met name 'Mirror of Ages'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Heavy Metal |