|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: rot op, hoer. No meat is sweater |
|
Liever niet, homo Will there ever be a better icon than myself? |
|
zondag middag is ook geen tijdstip voor metal |
|
quote: Nee, Breda is geen stad voor metal. Toen Orphanage in Mezz stond, waren er een stuk of 20 binnen. Metal acts in Para (voorloper Mezz) liepen ook nooit storm, zeg maar (gemiddeld bezoekersaantal: 10) |
|
quote: Breda is absoluut wel een stad voor metal. Destijds waren Cardinal, Obsidian en nog wat bands te bewonderen in Breda en toen was het volle bak. Het enige nadeel is, dat de mezz zelf weinig reclame maakt buiten Breda. En dat is toch waar de meeste metals vandaan moeten komen, want de scene in Breda is gelijk die aan Roosendaal...nagenoeg dood. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Da's vlg mij toch alweer een paar jaartjes geleden (we worden allemaal een dagje ouder, krijgen kinderen en blijven dan toch liever thuis ) . Het is in Breda best veranderd. Ik was vrijwilliger bij Para en wat ik heb begrepen is dat ze niets meer met Metal deden omdat het geen volk trok. M.b.t. reclame maken buiten Breda. Mezz is in principe bedoeld voor mensen in Breda en directe omgeving (volgens hun statuten). Dus wordt reclame maken buiten Breda niet gesubsidieerd. Ja, okee. After Forever was in Mezz uitverkocht. |
|
quote: 1,5 jaar geleden. quote: Als je het niet goed promoot/aanpakt, dan trekt het inderdaad geen volk. Waarom staat er in Tilburg dan wel genoeg volk binnen? quote:Tja, dan krijg je dus amper gevulde zalen. Directe omgeving zie ik gewoon als heel west en midden-brabant. Een poppodium kan niet leven van alleen de "locals". quote: Komt omdat daar wel promotie voor werd gedaan, tot in Eindhoven toe lagen de flyers. Maar nogmaals, dat wordt dan meestal niet vanuit de mezz zelf gedaan. De flyers van de Metaalfabriek worden ook verspreid door iemand die niet in dienst is van de Mezz. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Opzich was dit ook niet echt een line-up die bijvoorbeeld in Rotterdam of in Eindhoven veel meer man zou aantrekken, zeker gezien de vakantieperiode. |
|
[quote]Op 19 juli 2004 23:17 schreef Rutan het volgende: 1,5 jaar geleden. - Point taken. Moet ik gemist hebben Maar na het sluiten van Snakepit (heeel lang geleden), Tempelier, en Zanetti is het toch wel een heel stuk minder geworden. Men oriënteert zich niet meer zo op Breda op dat gebied. Punk, Ska en garagerock doet het in Breda wel weer goed. En daar wordt geen extra promotie voor gedaan. |
|
quote: Er is inderdaad geen metalcafe meer in Breda. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die liepen dus niet goed, zat op een gegeven moment niet genoeg volk meer binnen... |
|
quote: Tja, slecht beleid van de cafe's, simpel. Er is nog wel genoeg volk, maar dat is allemaal weggevlucht. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *sorry* Uit belangstelling: Waar zit dat metalen volk tegenwoordig dan in West-Brabant. Kan ik er ook nog eens een pilsje komen drinken. IK zou het toch leuk vinden in een café te komen waar ik niet gelijk moet knarsetanden van de muziek. |
|
quote: Mwoah, meer dat het cafe verkocht werd (Tempelier) en dat de nieuwe eigenaar vanaf dag 1 Frans Bauer ging draaien. Dan weet je niet hoe hard je moet wegrennen. Inderdaad zonde dat er in Breda geen metalcafe is, sommige cafe's draaien wel wat (Cafe Sante gooit o.a. Iron Maiden er tussen door) maar om nu te wachten op 3 of 4tal nummers op een avond. Vond persoonlijk het Dynamo Kafee altijd wel een verademing op een zaterdagavond. Kreeg je tenminste "The Rack" nog te horen op verzoek. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |