|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank je |
|
Ik vond Devious kut en het lag niet aan de zanger. |
|
quote: Het zal de drummer (jezelf) wel geweest zijn What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ...Homo!.... |
|
quote: Arnold's vriendin...homo...??? zoek de fout. |
|
Nicky...ach ja, zo noemt met de poes ook wel eens |
|
Jij blij ik een homo dan noem ik jou Peter |
|
Peter?! Die is best lekker ja!!! |
|
bisexueel..lees ik net?! Nah...zat ik toch een beetje in de buurt |
|
Peter i.p.v Petra net zo vaag als dat ik een homo zou zijn Ennuh dies idd wel lekker ja, Hypocrisy is goei! |
|
quote: Interesse dan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
... het enige dat bij mij overeen komt met iemand die bi is, is dat ik lang haar aantrekkelijk vind. |
|
quote: He, wilde ik net "FOTO'S!!!" gaan roepen...jammer *druipt af* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hmmmm, lekker gefundeerd ook. je bent vast een vriendinetje/kennis van Arnold of niet? Als jij iemand anders vind die 11 nummers binnen 6 dagen er instampt en een frontman als Arnold vervangt, mag je ze aanwijzen. Of heb je eigenijk niet zoveel verstand van Metal? |
|
Gezellige nacht van Koning Yzer "Als jullie wat meer naar voren komen, kun je het beter horen", zegt de zanger van Deifecation ironisch. "Niet dat je dat wilt", voegt hij er aan toe, relativerend en tegelijk erg overbodig. In het kleine zaaltje van het Oude Bijenhuis is het geluid van de vijf muzikanten overal, zelfs tot bij de garderobe, uitstekend te horen. Deifecation is de tweede metalband in de Nacht van Koning Yzer in jongerencentrum 't Oude Bijenhuis. Drie bands komen deze zaterdagavond op het podium, voor een klein, betrokken publiek. De bezoekers zijn in meerderheid man, de meesten onheilspellend in het zwart gekleed. Maar er valt geen onvertogen woord. De sfeer is die van een familiefeestje. De metalscène is klein en iedereen kent elkaar. De bands Stronghold, Deifecation en Devious hebben zoals gebruikelijk, onderling geregeld wie drumstel, versterkers en andere apparatuur meebrengt. Ze komen ook om naar elkaar te luisteren. De Utrechtse band Stronghold bijt het spits af. Voor leken is er aan deze muziek weinig touw vast te knopen, maar wie goed luistert, hoort wel meer dan alleen herrie. De bandleden zijn hoorbaar op elkaar ingespeeld, de vele maatwisselingen verlopen vlekkeloos, de slottonen komen onverwacht en precies gelijk. De gitaristen van Stronghold zingen onhoorbaar mee en zwaaien woest met hun weelderige kapsels. Het publiek danst niet; hier en daar wapperen jongens met hun haar. Het is het eerste optreden van de bassist, zodat Stronghold al na een half uur stopt: "Onze muziekjes zijn op, sorry." Deifecation, de naam is een samentrekking van fecal en 'iets met God', zoals de bassist behulpzaam uitlegt, trekt meteen flink van leer. Het publiek reageert navenant: er wordt door meerdere jongens enthousiast geheadbangd. De vijf komen uit Enschede en de band is hun hobby. "Niemand kan leven van dit soort muziek", zegt de bassist. Hij heeft een bescheiden kijk op zijn muziek: "Vergeleken met punk en ska is metal het onbenulligst." Een jongen aan de bar is het hardgrondig niet met hem eens: "Metal is veel technischer dan punk. Punk is alleen maar hakken, hier hoor je ook nog wel eens een gitaarsolo." Allebei kennen ze het racistische imago van metal. "Dat komt doordat mensen niet goed luisteren. Je hebt best nazi's die metal maken, maar de meeste bands zijn dat niet, die maken dat juist belachelijk. Die hebben heel maatschappijkritische teksten. Maar ironie is heel moeilijk te begrijpen." (Bron: Door JAN MARS,de Gelderlander 12-7-2004) Mekker |
|
Een raar verslag, de headliner bespreken ze niet eens. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
die moest op tijd naar huis denk ik ..... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
JAN MARS komt ook van Mars, geloof ik. Wat eer concertbespreking, zeg. Oud Vuil. |
|
"...hier en daar wapperen jongens met hun haar.." wuust robuust |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |