|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moest een beetje aan de hele oude dark tranquility denken, maar dan niet zo goed. Maar zeker ook niet verkeerd, solo's zijn erg lekker. Dat gekrijs vind ik ook niet zo. Maarre, Oud Vuil. |
|
Thanks.. Dark Tranquillity is ook een van onze grotere invloeden (net als In Flames). Dat is eigelijk ook de reden dat we het death noemen. Die bands worden melodic death genoemd, en omdat onze nummers van die bands het meest van afgeleid zijn, noemen we het ook maar zo Ook al is het dat niet echt, volgens mij. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Jawel hoor, alleen is het death metal gehalte ver te zoeken hier, ook al was het wel een vette produktie. quote: Als "Kopophobia" alleen de auteur van je undersign is niet nee. Als Kopophobia op TMDC slaat heb ik het wel begrepen. |
|
quote: dan heb je het dus duidelijk niet begrepen . Blijkbaar is jouw definitie van Death metal blijkbaar wat minder ruim dan die van mij. |
|
blijkbaar blijkbaar KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja blijkbaar |
|
quote: Daar lijkt het wel op |
|
quote:misschien houd hij meer van brutal death en luistert hij dit niet door zn deathmetalgedachtegang ( oke rare zin ) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
*bump* yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |