IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Error (melodic death) - nieuwe demo! Vorige pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-07-2004 0:37 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 0:31 schreef Invalid het volgende:
Death metal is een stroming, een bepaalde manier hoe metal gebracht wordt, net als heavy metal en thrash, het is een bepaalde manier van spelen, qua riffs, drums en zang. Dan hoeft het nog niet eens zwaar te klinken. Er zijn zat bands die zwaar klinken maar zeker geen death metal zijn. Ook al gaat Venom superzwaar klinken het zal nooit death metal worden.

ik zeg ook nergens dat death metal een alleen recht heeft op zwaar klinken. Tevens zeg ik nergens zoals jij veronderstelt, dat je een plaat death metal kan maken door enkel een produktie, dit geef ik hier boven ook al aan. Ik stel alleen dat met een iele produktie het beetje death metal wat er in dit soort melodieuze death bandjes zit, nog minder naar voren komt, maar blijkbaar wil of kan jij dit niet snappen.

quote:

P.S. Ik zie de overeenkomst tussen kopofobie en TMDC niet echt, jij wel?

volgens mij heb je ook dit niet begrepen.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-07-2004 0:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik moest een beetje aan de hele oude dark tranquility denken, maar dan niet zo goed. Maar zeker ook niet verkeerd, solo's zijn erg lekker. Dat gekrijs vind ik ook niet zo.

Maarre,

Oud Vuil.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 04-07-2004 0:47 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Thanks.. Dark Tranquillity is ook een van onze grotere invloeden (net als In Flames). Dat is eigelijk ook de reden dat we het death noemen. Die bands worden melodic death genoemd, en omdat onze nummers van die bands het meest van afgeleid zijn, noemen we het ook maar zo Ook al is het dat niet echt, volgens mij.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 04-07-2004 1:00 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 0:37 schreef Vlkodlak het volgende:
ik zeg ook nergens dat death metal een alleen recht heeft op zwaar klinken. Tevens zeg ik nergens zoals jij veronderstelt, dat je een plaat death metal kan maken door enkel een produktie, dit geef ik hier boven ook al aan. Ik stel alleen dat met een iele produktie het beetje death metal wat er in dit soort melodieuze death bandjes zit, nog minder naar voren komt, maar blijkbaar wil of kan jij dit niet snappen.

Jawel hoor, alleen is het death metal gehalte ver te zoeken hier, ook al was het wel een vette produktie.

quote:
P.S. Ik zie de overeenkomst tussen kopofobie en TMDC niet echt, jij wel?
--------------------------------------------------------------------------------

volgens mij heb je ook dit niet begrepen.

Als "Kopophobia" alleen de auteur van je undersign is niet nee. Als Kopophobia op TMDC slaat heb ik het wel begrepen.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-07-2004 1:03 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:00 schreef Invalid het volgende:
Jawel hoor, alleen is het death metal gehalte ver te zoeken hier, ook al was het wel een vette produktie.

Als "Kopophobia" alleen de auteur van je undersign is niet nee. Als Kopophobia op TMDC slaat heb ik het wel begrepen.

dan heb je het dus duidelijk niet begrepen .

Blijkbaar is jouw definitie van Death metal blijkbaar wat minder ruim dan die van mij.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2004 1:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

blijkbaar blijkbaar

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-07-2004 1:07 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:05 schreef Chelman het volgende:
blijkbaar blijkbaar

ja blijkbaar

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 04-07-2004 1:10 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 1:03 schreef Vlkodlak het volgende:
dan heb je het dus duidelijk niet begrepen .

Blijkbaar is jouw definitie van Death metal blijkbaar wat minder ruim dan die van mij.

Daar lijkt het wel op

bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 04-07-2004 10:34 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 4 juli 2004 1:03 schreef Vlkodlak het volgende:

misschien houd hij meer van brutal death en luistert hij dit niet door zn deathmetalgedachtegang ( oke rare zin )

yo yo wassup nigga bitches in da house

bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 05-07-2004 12:36 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

*bump*

yo yo wassup nigga bitches in da house

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-07-2004 12:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com