|
Auteur: |
|
|
En waar heb ik het dan over. TORTURE KILLER. Want 'n schijf geniaal gewoon. Hou jij van vroegere Cannibal Corpse en zie jij Six feet under tegenwoordig niet meer zitten. Dan moet je Torture Killer maar eens proberen. Lekkere vette Death Metal. Link naar www.torturekiller.cjb.net/ Of link naar Karmageddon Media(vroegere Hammerheart) Kopuh. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-06-2004 18:51] |
|
Ding is al bijna half jaar uit man .. Leuk schijfje maar niet zo speciaal ... |
|
Das toch niet erg. Deze CD heb ik al 666 keer gedraaid. Maar er was nog geen topic over, zodoende. Niet zo zeuren brulboei |
|
van de nieuwe frans bauer is ook geen topic .. boohoohoo |
|
Jammer dat ze gewoon een riff van obituary gecopieerd hebben. Verder vind ik het wel een aangename cd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Titel aanpassen, kinderachtig hoor. [edit van Lain: man, wat zeur je nou? Nu is het tenminste METEEN duidelijk waar het over gaat! ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 23-06-2004 19:09] |
|
Excuus, had de verkeerde knop te pakken... ...wilde quoten...werd edit... Bruce Banner |
|
quote: Waarom is in m'n verhaal geknipt? |
|
quote: dat zeg ik , verkeerde knop ... Bruce Banner |
|
Wat een kutband, zelden dit soort ongeinspiereerde BAGGER te horen gekregen. I am the 1%. |
|
quote: Tsja het is geen vernieuwende cd nee, maar verder kan het er wel mee door. Kopen doe ik em zeker ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat voor bagger krijgt je normaliter wel te horen? Ik vind dit op het eerste gehoor niet verkeerd klinken; niet speciaal maar wel best aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2005 20:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De nieuwe cd Swarm is iig wel aan te raden! Lekker oldschool mid tempo gebeuk, zo mag ik het graag horen hehe |
|
VET VET VET VET TORTURE KILLER MET CHRIS BARNES! http://www.myspace.com/metalbladeeurope Check die shit! Nieuw nummer! |
|
Wereldmix tussen SFU en Obituary. Beter dan beiden. Tijd geleden dat ik zo'n gave Death Metal plaat hoorde. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
wow dat klinkt vet ok maar eve kope die cd |
|
klinkt wel ok Forever dead blijft wel hangen typische stamppot death signature |
|
beetje saai |
|
Dit moet wel de meest cliché death metal bandnaam óóit zijn. Afgezien daarvan kan ik Six Feet Under en soortgelijke death metal wel waarderen, dus ik zal het eens checken. |
|
deze vind ik leuker met de beurt komt in de jaarlijst signature |
|
Swarm is vet! |
|
licht weer op signature |
|
TORTURE KILLER tour cancelled & Chris Barnes no longer involved Just announced, now cancelled, Finnish TORTURE KILLER won..t be touring Germany and the Benelux in the spring. Comments mainman Jari Laine: "You know what they say...there are ups and downs. Keeping it short: The booking agent called off the mini-tour with Battalion and Redrum Inc. we announced a few weeks back. We really wanted to do this and were ready to go. Obviously we are extremely disappointed. Live and learn." In other news Chris Barnes (SIX FEET UNDER) has officially parted ways with the Finish death metal band. "I am no longer involved with, or a member of, the band TORTURE KILLER," says Barnes in a statement. "The split is mutual; it was just time for me to move forward. I wish the band well in all future plans and musical endeavors." Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
the end of Torture Killer.... jammer signature |
|
en de nieuwe is best ok vinnek veel gevoel erin signature |
Index / Heavy Metal |