![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: da gebeurt ook bij SH (maar dan niet met death/thrash, natuurlijk), dus dat is iig één iets gemeen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-08-2004 16:17] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:ff kieke ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: tis wel 11 sep. al Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:shit...dan moek belichting doen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: daar? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:andere kant van nederland ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
she-devil, 1e telegitarist van de wereld. lijkt me leuk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Goddammit zelthor! niet liegen...wij zijn echt wel cheesy, bitch @zijduivel: we hebben al een ander bandje gevraagd voor die avond, maar nog geen antwoord daarop ![]() |
|
quote:beetje kort dag ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ja I know, is al de 3e keuze, komt steeds nie uit ![]() |
|
Hehehe damn dit was toch wel het kleinste podiumpje wat ik ooit heb gezien ![]() Maar verder best gezellig. Is dr al een site van dit cafe? Iets van een programma zou wel handig zijn... Zenial ![]() |
|
ook positief, ik kon van achter m'n drumstel m'n bier van de bar pakken ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |