|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, als dit inderdaad doorgaat ga ik hier echt wel bij aanwezig zijn, ik heb 1349 al moeten missen toen ze op het laatste moment hadden afgezegd omdat frost niet kon. |
|
Als dit doorgaat dan ben ik wel. Hopelijk speelt 1349 als eerste dan kan ik nog mooi voor Gorgoroth weg |
|
Dat had ik ook al bedacht. Ben wel benieuwd hoe 1349 live speelt, al ben ik geen black fan. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja met Frost op drums (tenminste hij is nu toch de vaste drummer ) zijn de drums in ieder geval wel strak en dan wil de rest meestal ook wel goed komen. Nu maar hopen dat ze ook een beetje gave support weten neer te zetten (en dat het door gaat ). |
|
Krijgt die gast van Gorgoroth hiervoor dan verlof uit de gevangenis? Of loop ik alweer achter en is hij allang vrij? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Goed punt . Niet dat het mij uitmaakt als 1349 maar speelt |
|
HEERSCH. Maar waarom in verweggistan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb mijn twijfels over dit optreden.Ghaal zit nog steeds vast en daar blijft hij voorlopig ook zitten.... Zou wel erg gaaf zijn om beide bands weer eens te zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bah!!!! Gorgoroth ik denk dat ik de eerst komende maanden er na niet meer naar Metropool ga!!! |
|
Goh, apart, zelfde line-up verwachten ze in Burgerweeshuis te Deventer nou ook. |
|
Goh.. En concerten in het BWH gaan nogal eens niet door.. (Zie Enslaved ). Nja, we zien wel. Afwachten dus. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dat ligt aan die pipo's van Enslaved, aangezien die eht nodig vonden hun tour te cancelen, dus niet de fout van het burgerweeshuis... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Komen ze nou ook of Burgerweeshuis of wat? |
|
Ik geloof helemaal niet dat ze (Gorgoroth) komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dan neemt Frost Satyr maar meteen mee Waarom hebben ze de zalen trouwens niet wat meer over Nederland verspreid? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 27-06-2004 18:35] |
|
quote: Dat weet ik wel. Maar ik heb 't al wel eerder meegemaakt met 't BWH dat er optredens worden gecancelled, en niet altijd omdat de band afzegt.. Maar goed, boeit ook niet, ben al benieuwd of dit dubieuze optreden doorgaat. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waar zijn ze allemaal van plan om op te gaan treden dan? |
|
quote: Lees het topic eens door, het zijn maar een paar posts. |
|
quote: Ja, Metropool en Burgerweeshuis staat er, kon toch zijn dat er nog meer optredens zijn of niet dan? |
|
Uiteraard staat deze package ook in Baroeg. ALS het allemaal doorgaat tenminste. |
|
Dat wordt weer een lekker weekje, want de 20e staat Ragnarok met Behemoth en Krisiun in de 013 |
|
Mooi, een klein jaartje later alsnog 1349 in de Baroeg . |
|
Disiplin was die derde band toch? |
|
Volgens mij Disiplin ja, dat heb ik tenminste wel ergens gelezen |
|
Frost gaat het trouwens wel druk krijgen aangezien hij nu blijkbaar OOK in Gorgoroth speelt... 'Vo |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |