IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : auto verzekering
Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 27-06-2004 22:00 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Ik heb mn auto nu nog op naam van mn pa staan maar ga em op naam laten zetten, dus ook verzekeren.
Nu is het zo dat ik mn audioinstallatie ook wil verzekeren, moet ik dan WA+ verzekeren? aangezien de auto meer dan 10 jaar oud is kan ik em niet Casco verzekeren.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

dank


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-06-2004 22:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geen idee.Ik heb al 10 jaar gewoon WA verzekering.Maar ik denk dat je verzekerings adviseur je daar best het een en ander over kan vertellen.


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2004 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 22:00 schreef Brujeria het volgende:
Ik heb mn auto nu nog op naam van mn pa staan maar ga em op naam laten zetten, dus ook verzekeren.
Nu is het zo dat ik mn audioinstallatie ook wil verzekeren, moet ik dan WA+ verzekeren? aangezien de auto meer dan 10 jaar oud is kan ik em niet Casco verzekeren.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

dank


Als je pa geen andere auto koopt, kun je de no-claim van je pa overnemen (heb ik ook gedana scheelt VET)

Je kunt vaak WA met wat pakketten tegen diefstel doen. Of All Risk ...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 27-06-2004 22:11 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

mn pa heeft al een jaar een andere auto. maar allrisk verzekeren kan niet gezien de leeftijd van mn auto. toch maar eens informeren naar extra pakket voor audioinstall ofzo.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2004 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon bij aantal maatschappijen offerte aanvragen ...

Als het goed is, is er ergens een vergelijksite ...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 27-06-2004 22:13 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 22:12 schreef Jenje het volgende:
Gewoon bij aantal maatschappijen offerte aanvragen ...

Als het goed is, is er ergens een vergelijksite ...
heb ik al wel gevonden, maar is niet echt duidelijk.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-06-2004 22:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 22:13 schreef Brujeria het volgende:
heb ik al wel gevonden, maar is niet echt duidelijk.


www.verzekeringssite.nl kan je alles invullen en dan krijg je inderdaad zo'n onduidelijk overzichtje met wat bedragen, maar als je dan doorklikt op je keuze (meestal de paar goedkoopste) kan je een offerte aanvragen, die komt dan gratis door je brievenbus.. Overigens kan je best even verder kijken, wellicht zijn er ook verzekeringen waar je een oude auto ook casco kan verzekeren.. of het slim is is een tweede natuurlijk..

Ik ben zelf bij Bruns ten Brink verzekerd, ben 23 en heb net mijn eerste auto, maar mocht wel meteen beginnen met 40% no claim

Edit: Mocht je je nog afvragen waarom je bij sommige vergelijkingssites geen directe namen ziet van de verzekeraars, maar alleen bedragen, dat is omdat de software die gebruikt wordt om de vergelijkingen te maken vrij standaard is, en als ze de namen zouden laten zien op de site zouden assurantiebureau's de software zelf niet meer aanschaffen omdat ze toch alles op dergelijke sites kunnen zien

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-06-2004 23:01]


Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 27-06-2004 23:01 by Corallus Hortulanus Wijzig reactieProfiel van Corallus HortulanusQuote dit berichthttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

www.independer.nl is ook een goeie vergelijkingssite, heeft ons al meerdere malen erg goed geholpen. zelfs met moeilijk te verzekeren auto's.

we hebben nu een 2.8 v6 uit 85 verzekerd voor 33 euris per maand... das nog eens beter...


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2004 23:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je moet gewoon naar een verzekeringsadviseur gaan, in plaats van naar een internetforum.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-06-2004 23:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2004 23:30 schreef M. het volgende:
Je moet gewoon naar een verzekeringsadviseur gaan, in plaats van naar een internetforum.
Dan verdien jij weer geld


F*ck hippies


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-07-2004 17:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 juni 2004 22:00 schreef Brujeria het volgende:
Ik heb mn auto nu nog op naam van mn pa staan maar ga em op naam laten zetten, dus ook verzekeren.
Nu is het zo dat ik mn audioinstallatie ook wil verzekeren, moet ik dan WA+ verzekeren? aangezien de auto meer dan 10 jaar oud is kan ik em niet Casco verzekeren.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

dank


Ligt helemaal aan je verzekeringsmaatschappij.
Bij de een kan je het misschien zelfs apart verzekeren, en bij de ander zit het in een pakket.
Vaak zijn dit soort dingen standaard voor een kleine prijs meeverzekerd, en onder bepaalde voorwaarden.
NOg meer vragen over je verzekering? Ik heb bij een verzekeringsmaatschappij geweerkt.
Maar het beste kan je ze even bellen, want zij kunnen je er gewoon alles over vertellen, wat bij jou maatschappij in de voorwaarden staat.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-06-2006 16:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb nu een oldtimerverzekering, voor mijn Volvo Amazon uit '68. 1150 kg (inc. gastank) en slechts 200 euro WA, met een max. van 20.000 km / jaar

Via Gio-adviesgroep, die het weer via AXA hebben geregeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-06-2006 16:30]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2006 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmmm betaal 175 per jaar voor All risk en peugeot 205 ..


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-06-2006 17:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 17:37 schreef Jenje het volgende:
hmmm betaal 175 per jaar voor All risk en peugeot 205 ..


Maar jij hebt misschien al wat stappen opgebouwd dat scheelt ook veel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2006 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 17:38 schreef Smoochy het volgende:
Maar jij hebt misschien al wat stappen opgebouwd dat scheelt ook veel.
Hoogst mogelijke no claim korting bij deze verzekeraar ja ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2006 11:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Welke verzekeraar is dat, Jenje?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2006 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

interpolis geloof ik


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-06-2006 14:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor mijn Fiesta (800 kg) betaalde ik, als 25 jarige inwoner uit Utrecht, ongeveer 400 euro per jaar, met 2 schadevrije jaren opgebouwd en max. 20.000 km rijden per jaar. Daar kwam nog zo'n 50-75 euro bij voor ongevallen-inzittenden verzekering voor 4 personen en rechtsbijstandsverzekering.

De Volvo Amazon (1150 kg) is verzekerd voor zo'n 200 euro (+ ook weer het eerdergenoemde bedrag voor die bijkomende verzekeringen). Ook voor dagelijks gebruik (inc woon-werk), als enige auto, en met dezelfde 20.000 km.

Lang leve statistieken! (Immers het feit dat de gemiddelde oldtimer-bezitter minder brokken maakt scheelt mij een berg geld!)


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen