|
Auteur: |
|
|
Check de link http://www.jamrock.nl (ook bands die niet met een 's' beginnen ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-06-2004 18:30] |
|
Hoho, DE piledriver? Life doesn't get much better than this! |
|
Vorig jaar was het heel erg gezellig daar, dit jaar zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn. |
|
Gelijk goed Bonnie! Vette band heb je trouwens.. zit nu te luisteren |
|
quote: Philedriver => Status Quo Revival Band uit Duitsland... |
|
quote: |
|
*LOL* Yeah, Mytholic goes Death metal...met Ome Willeman en kleine kinderkes |
|
quote: LOL! Ja die Ome Willem-cover rules hahaha!!!! Doen jullie die ook live? |
|
quote: alleen als mensen een toegift willen horen. We spelen doorgaans heavy metal of powermetal, whatever. |
|
quote: Gezien de smileys Biermetal ofnie |
|
quote: Hehe, net als Band Zonder Banaan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: JAAA haha zoiets.. donders mooi lied over Hertog Jan hebben ze.. en voetbal hehe *zingt "Gooi es een bommetjeeeeeeeeeeee onder de meeeeeeeeenseeeennnn"* Maar ik dacht meer aan Wehrmacht en Tankard eigenlijk |
|
Ken je dat nummer van 'Heleen' trouwens? |
|
Euhm, van BZB bedoel je? Volgens mij niet.. Ben zelf niet zo verschrikkelijk goed op de hoogte. Maar heb 'n aantal kameraden die naast Normaal en Jovink ook de BZB leuk vinden.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heleen - 'Het lied van Westerhaar' hehe (Ja ik heb ook zulke maten..) |
|
quote: Oh God, dát lied! Hoe ken jij dat nu weer??? "Ik woon in een dorp, door niemand geëerd.. Dooooor politie en dominee geweerd. Maar ik woon er graag, dat is eerlijk waar.. Waaaant mijn dorp heet Westerhaaaarr!!" Hey, wacht 's.. Clemens zeker! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: LOL uhuh |
|
quote: We lusten wel een biertje |
Index / Concerten |