|
Auteur: |
|
|
komen dus in Little Devil, Tilburg. Entree 5 eypo: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-06-2004 0:13] |
|
aanwezig |
|
Is inderdaar niet slecht. Zal er ook Brutus merchandise aanwezig zijn? There is no religion higher than Truth! |
|
quote:Jazeker!!! Zo een t-shirt met het Brutus-logo mag niet in mijn collectie missen!!! There is no religion higher than Truth! |
|
Bands zullen allemaal merchandise hebben. Brutus, Spawn en ook Visceral dus. Deze laatste heeft nieuwe full colour album shirts bij. |
|
Ik ben er wel bij iig. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Goeie lineup, maar ik ga dan net weg op vakantie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Dient er te worden gereserveerd? There is no religion higher than Truth! |
|
neuh, is niet nodig, het zal wel druk worden, maar niet uiverkocht ofzo. Meer "gezellig druk". |
|
Hmmm, klinkt wel aardig, ga misschien ook weer eens in Tilburg kijken... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hoeveel man kan er in die kleine duivel? Aangezien ik aardig einje moet rijden ervoor... There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Kwartiertje fietsen en 5 euro entree is wel te doen voor die teringherrie |
|
Met een man of 150 wordt het langzaamaan wel vol. Met andere woorden, het zaal gedeelte achter staat dan vrij vol, en het cafe gedeelte is dan nog meer dan goed te doen. Ik verwacht zelf, gezien het vakantie is, zo'n 120 man, dus het moet geen enkel probleem zijn. |
|
120 man met zulke bands Geloof er niks van, maar ik "probeer" erbij te zijn There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Ik zorg er in ieder geval voor dat mensen naar binnen komen. Ik garandeer dat het geen probleem wordt. Mocht het nu komende week nog gigantisch de spuigaten uitlopen op de fora, dan fabriceer ik wel iets van een reserveringslijst in elkaar ofzo, komt helemaal goed. |
|
Het gaat niet nodig zijn om een reserveringslijst op te zetten, dus ik garandeer dat het (vooral voor de mensen van ver) geen problemen aan de deur op gaat leveren. Overigens is Little Devil tot 4 uur open vanwege de Tilburgse kermis, in tegenstelling tot de normale openingstijd van 3 uur. |
|
quote: Bweuh, tis dan kermis??? Maar goed, boeiend, ik kom wel. Drinken we samen een pint (of 10) Ruud! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Prima, doen we. Kermis heb je in Tilburg overigens geen last van. Die komt gelukkig niet tot aan de Little Devil. |
|
quote: Ja vakantie gaat voor [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-07-2004 20:48] |
|
quote: Mooi. Maar waarschijnlijk wel veel van dat volk in de trein. Zullen wel veel trendhoppers en mullets rondlopen aldaar. Maar goed, mooi om het metalgehalte in de stad weer even te vergroten! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Godverkanker, het zal weer eens niet, moet werken (net gebeld door de baas) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Pfew, kan gelukkig toch er nog onderuit komen. Vanavond dus aanwezig! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Index / Concerten |