|
Auteur: |
|
|
quote:I'll say! Aparte combinatie I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het zegt me allemaal niks "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
NWD is altijd vet! Enraged heb ik al een tijd niet meer gezien maar ik kan me herinneren dat zeker goed moet zijn voor een vet feestje! Jammer dat het wat te ver weg is... |
|
quote: Yep. Bij een gratis avond kun je dat nog wel eens doen... da's prettig . |
|
Ja kut.. mooie concurrent voor ons optredentje op Jamrock Niels Hehe maar succes alvast, grtz, Frank |
|
Hehe... zal wel loslopen . Anders komen mensen de schade maar gewoon inhalen in het popfront, eind dit jaar. Twee (vieze, dikke) vliegen in één klap . Veel plezier!! |
|
quote: Hehe yeah Jullie ook brekze he |
|
Zeker... Symmetry in vol ornaat met nieuwe gitarist? |
|
Ik ben er overigens wel heel waarschijnlijk bij, het is toch dichtbij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mooi... altijd gezellig in Fred en Ed. |
|
Soll da sein! no text supplied |
|
Und ich muss da sein . |
|
anderhalf uur? heb je zulk veel materiaal/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben erbij! Vooral voor Enraged uiteraard en de rest zal ik wel ff kijken of ik blijf. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
@ Spectre. Zal wel iets korter worden. En we hebben altijd nog onze tijd-opvullende spreekstalmeester Rikkert natuurlijk... Hoe staat het met CHD? Alles ok? [Dit bericht is gewijzigd door niles op 10-07-2004 15:40] |
|
och het gaat zijn gangetje he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Check... nog optredens in de planning? Te lang geleden dat Rijssen-gebeuren. |
|
nope, effe niks... album = priority one Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah... ook een goede zaak. |
|
het was een toffe avond!!! no text supplied |
|
Dat dacht ik ook!! Het blijft sowieso ook een toffe kroeg. Dit keer nog een goed geluid ook . |
|
Enraged was aardig, maar daarna zijn we pleite gegaan. Dat Sylver Myst kreeg ik pijn in de oren van, bagger. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Index / Concerten |