|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
deze film komt er aan binnenkort er staan een artikel bij ons in de tv gids(de tv krant) over deze film welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
inscannen die hap! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ja posten die info |
|
Net ff een artikeltje gescand uit de Veronica gids, ik geloof dat dit het is Bazzio Attacks!!! |
|
Hier is Mark Wahlberg echt wel superlekker |
|
Hmm... Metal God / Rock Star Iets klopt er hier niet... Dead things grow from deep inside... |
|
ik denk nu al dat de film weer te soft is |
|
deze titel trekt vast meer publiek |
|
is er nog geen trailer van te zien op het net? |
|
Hmmm, wat een belachelijke film lijkt me dat. Wel CULT, man. Ik heb ook nog wel een filmscriptje, gaat over een metalfan van een jaar of 20 die ontzettend graag wil drummen in de zeer bekende band 'Rectal Scorcher' en zelf in een band zit 'Sempiternal semi-opaque bloodbubble'. Dan volgen er allerlei verwikkelingen waarin eh, de drummer verliefd wordt op de gitarist van Rectal Scorcher, maar die gitarist is lesbisch dus het gaat niet door dus laat de hoofdpersoon zich ombouwen en wordt aldus de eerste vrouwelijke drummer in een grindcoreband. Ze spelen stadions plat, zuipen veel en verkopen nog meer en dan begint deel 2, daar werk ik nog aan. Edit: oh ja werktitel van de film heet 'Subdermal Tissue Can't Be Wrong' maar die staat nog open voor verandering. Pffff..... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-11-2001 14:05] |
|
Warner Brothers announced that "Rock Star" has been pushed back from the original April 13th release date to sometime this fall.- Upcomingmovies.com |
|
|
|
quote: sjeesh wat heb jij geslikt zo midden op de dag? |
|
bekijk de trailer muziek is typisch us high school rock |
|
de cast Cast: Mark Wahlberg , Jennifer Aniston , Jason Flemyng , Timothy Olyphant , Timothy Spall , Dominic West Jennifer Aniston, hmm is wel een lekker ding |
|
quote: Gister teveel gezopen en ik moest om half negen werken. Maar ik heb het allemaal vrij goed doorstaan en nu in een dood moment vliegen de geconserveerde rare gedachten eruit En een kutfilm als Rock Star is daar natuurlijk een uistekende gelegenheid voor! (Jennifer Anniston in een film over rock/'metal'? oh man, what is the world coming to) |
|
quote: My thoughts exactly. Als iemand totaal helemaal niets met rock, laat staan metal te maken heeft is het die muts. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 15-11-2001 14:22] Dead things grow from deep inside... |
|
ik ben bang dat ik hem toch wil zien(downloaden ). heb jij zin om vrijdag avond spinal tap te kijken toevallig? |
|
quote: (off-topic)Dat zou dan de tweede keer worden Ik heb hem al gezien, en 1 keer vond ik wel genoeg... maar helaas, ik kan niet, dan zit ik in Utrecht.(/off-topic) Die Metal God film deed me denken aan een interview van Hammerfall geloof ik (weet het niet meer zeker). Die hadden het in een Aardschok interview van een tijdje terug over een filmscript over iemand die een 'Metal God' wordt. Nou ja het was in ieder geval *enorm* cheesy |
|
jammer, ik kan em van paultje lenen maar in m'n eentje kijken is zaaaaai |
|
quote: Ja inderdaad. We moeten weer eens een biertje drinken, als je wil kan je vanavond wel langskomen HELP ik ben offtopic.... |
|
ff'tjes na het oefenen is zekers ok BTW. de kroeg is ook weer open [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-11-2001 14:52] |
|
|
|
|
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |