|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-07-2004 15:11] |
|
Is bekend of ze nog meer optredens in NL doen? |
|
ja, maar dat kan ik niet bevestigen..... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-06-2004 20:52] |
|
Ahhhhhhhhhhhhhhh toe |
|
kan ik wel doen, maar ik wil je niet teleurstellen mocht het toch niet zo zijn. Ik weet het alleen zeker van mijn eigen toko! |
|
Ik zal er vast wel bij zijn, lijkt me wel vet! |
|
pro-pain is ALTIJD vet! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-06-2004 19:18] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: daar staan ze niet, echter iets naar het zuiden wel, BWH, volgens mij.... |
|
Hier moet ik heen PRO PAIN http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Sept 20 Doornroosje - Nijmegen Sept 21 Bosuil - Weert Sept 22 Hedon - Zwolle Sept 23 Atlantis - Alkmaar |
|
Whoah, gaaf!! Pro-Pain is live supervet! Zal vast aanwezig zijn in Zwolle! ..."Hate can only create more hate"... |
|
aanvang 20.30, entree: 10 euro |
|
gave flyer |
|
*kick* |
|
gaat het al vlot met de reserveringen? |
|
voor de 6 dagen dat het al kan, redelijk ja.....die periode moet langer gemaakt worden....4 weken van tevoren is te kort. btw. kan iemand van de moddereters supports in de topictitel vervangen door Carnal Forge + Disturb a.u.b. |
|
maar het is dus wel verstandig om te reserveren? want dan doe ik dat morgen even. |
|
uitverkopen zal het niet hoor....dat heeft Pro-Pain nog nooit voor elkaar gekregen, het is echter wel altijd lekker druk! |
|
Ik wil dit opzich wel zien, maar doornroosje is niet in de buurt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
er is meer keuze; Sept 20 Doornroosje - Nijmegen Sept 21 Bosuil - Weert Sept 22 Hedon - Zwolle Sept 23 Atlantis - Alkmaar |
|
Nijmegen is wel de beste keuze natuurlijk |
|
ook de goedkoopste optie |
|
zwolle http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
ik las dat postmortem ook speelt ? is dit DE (thrash)postmortem (coroners office ed? ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ben er waarschijnlijk ook in Zwolle "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |