|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind t zelf niet zo, maar denk dat veel progfans hier wel warm voor lopen ja. Thanks Mutilator dat jij zo'n beetje de enige hier bent die nog wel eens wat relevante over muziek post When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik kijk hier al weer een poosje naar uit. Het sterke aan deze band vind ik dat ze, zonder echt extreem afwijkende richingen in te slaan, keer op keer weer een zeer degelijk album neer weten te zetten. Prettige live band overigens. Mijn vriendin en ik mogen dan ook graag een concertje van deze jongens bezoeken. Hopelijk komen ze net zo vaak langs als dat bij het laatste album het geval was. quote: Hij post iig het meeste wat voor mij persoonlijk relevant is. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-05-2016 10:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben nog niet erg onder de indruk. Maar goed, het zijn maar kleine stukjes. Wat wel opvalt is dat Alder hier weer een stuk beter voor de dag komt dan hij dat bij de laatste platen van Redemption doet. |
|
Das waar. Klonk goed. Ik ga "Perfect Symmetry" en "Parallels", hun twee beste albums (koooooommaarkommaarkommaar), weer eens opzetten. When your people matter, menstrual health matters |
|
Awaken the Guardian op de voet gevolgd door A Pleasant Shade Of Grey.... end of discussion |
|
50 Shades Of Pleasant Grey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Zijn ook goed hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
sowieso arch tijd fates warning veruit het beste geweldig op keep it true trouwens... als een droom. |
|
|
|
Gaaf nummer. bub |
|
De elpee inmiddels binnen. Een toffe plaat met heerlijke nummers. Kant 4 van de elpee (en de bonus cd bij de cd release) zijn ook nog eens 6 mooie akoestische nummers. Met name de versie van Another Perfect Day is erg mooi. bub |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja, lekker hoor. |
|
Nieuwe video. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
arch klinkt iets beter dan op KIT maar hij was toen ook maar net hersteld van een neusweg infectie. |
|
Hallo! Dat klinkt fijn!! When your people matter, menstrual health matters |
|
best wel fijn kut. TUFKAM |
|
quote: Ochjee. Deze had ik nog niet eens gelezen. Dit is dan ook niet John Arch maar Ray Alder. Die heeft bijna 30 jaar geleden de taak als zanger overgenomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik denk dat iemand voor jou een video had gepost van prog power waar fates warning ook awaken the guardian heeft gespeeld |
|
Op progpower USA inderdaad. Ik had gehoopt dat ze ook in Baarlo zouden komen maar helaas, dat mocht niet zo zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Deze is heul vet. |
|
Ik heb de elpee binnen. KIT opnames. Helaas geen opnames van progfest op vinyl. De liveopnames zijn in ieder geval geweldig. De losse blu ray heb ik bij Amazon besteld. Mogelijk toch ook later de cd's bestellen. Een van de betere live releases. bub |
|
En 5 augustus spelen ze in de neushoorn in Leeuwarden. Met Ray Alder op zang. Dit ter verduidelijking. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 04-05-2017 14:34] bub |
|
Ja, kut. Dan zit ik op Wacken. Gelukkig spelen ze daar ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |