|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Present. Nette flyer trouwens. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben er !!! ben erg nieuwsgierig naar megaseth!! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Ik zal er niet zijn, maar wou wel ff vermelden dat Steal Sessions heerscht bij deze |
|
megaseth... klinkt alsof Paul de Leeuw de vocalen doet... |
|
"seth en fiona" |
|
Kom anders de korte kant van de bar eens checken..... Ojaaaa, helemaal vergeten: Op 16 juli vieren we ook de verhaardag van Bokbiertrol en Sikctus..... |
|
Leuke flyer! Megaseth is best leuk (2x gezien). Weet nog niet of ik ga komen...Maar lijkt me best leuk. |
|
quote: En dat doe jij goed! Flyer is trouwens gemaakt door Psychobitch (erretje in een cirkeltje) |
|
Ik kom misschien ook wel langs |
|
quote: ik vier dan wel mn eigen verjaardag gratis bier @ my place! In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Wanneer komt d'r weer es Dood Metaal in de Baroeg ? Is alweer een tijd geleden...desnoods neem ik ook genoegen met Nederlandse Dood Metaal bandjes zoals Hatred.. |
|
quote: Zoals suffocation vorige week zondag? Ik kom waarschijnlijk ook wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Met suffo zat ik met m'n zatte kop op Graspoep.... |
|
30 juli spelen er weer een paar death metal bands, allemaal uit de regio. Obtruncation Rectal Smegma Arminivs Zaal open 20.00, entree 5 euro. Na de zomer staat er ook weer aardig wat leuk spul op de planning... |
|
*schop* |
|
*nog een schop* |
|
flyers spammen zonder nieuwe toevoegingen in een topic is wel heel erg Triest |
|
Who cares... zeikerd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Interessant hoor, jouw mening..... Zolang dit topic enigzins bovenaan blijft t/m vrijdag (waarvoor dank!) vind ik 't prima... |
|
Zoiets dan maar? *schop* Jammer dat Steal Sessions opent trouwens (HAH! "Nieuwe" info), aangezien die straalbezopen beter tot hun meegrunt recht komen.... Ah well... Uiterlijk 17:00 present met de Daihatsu-Express, als de spits meezit.... Dat komt wel goed, kwa alcohol consumptie. |
|
Originele naam hoor; Baroeg. Zeker helemaal zelf verzonnen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nee, ik denk dat er een flinke brainstormsessie aan vooraf is gegaan en er uiteindelijk een duur reclameburo in de hand is genomen. Die kwamen na maanden beraadslagen tot de geniale slotsom dat als je een account wilt aanmaken waarmee je eigenlijk alleen op verschillende fora de concerten van je zaal wilt aankondigen, het wellicht een aardig plan zou zijn om als nickname de naam van de betreffende zaal te kiezen. Pffff.... Wat wil je nou eigenlijk zeggen, behalve "ik verveel me"? |
|
denk dat ik er ook ben! |
|
quote: Nee, er is een flinke brainstormsessie aan vooraf gegaan en uiteindelijk een duur reclameburo in de hand genomen. Die kwamen na maanden beraadslagen tot de geniale slotsom dat als je een account wilt aanmaken waarmee je eigenlijk alleen op verschillende fora de concerten van je zaal wilt aankondigen, het wellicht een aardig plan zou zijn om als nickname de naam van de betreffende zaal te kiezen. Pffff.... Wat wil je nou eigenlijk zeggen, behalve "ik verveel me"? Dus.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |