|
Auteur: |
|
|
Ik had HEEL graag willen gaan, maar helaas ook geen vervoer en toen heb ik 't maar een beetje laten liggen. Chamber is erg gaaf! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
als je voortaan nou iets eerder zoiets op zm post dan kunnen mensen er nog over nadenken/plannen om te gaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hier had ik zelf nog nooit van gehoord lijkt me gaaf misschien iets om volgend jaar naar uit te kijken.... alleen jammer dat het Weeral eens zover is.... Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
Adorned Brood Had toevallig nu net de cd hiltia erop staan http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Heeft anders in alle (Duitse) bladen gestaan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: niet iedereen kijkt hier in duitse bladen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Wat voor muziek maakt Chamber juist? Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/recensie/1916.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik wilde nog wel heen, maar toen was het alweer uitverkocht |
|
GODVERDEGODVERDOMME!! dat is echt ZO dichtbij!! 50 km ofzo... Had het even eerder gezegd... Bruce Banner |
|
Te ver weg, geen tijd en geen geld helaas Ik had Haggard graag weer eens gezien. De laatste keer is alweer zo'n 6 jaar geleden ofzo.. |
|
quote: 50 km van Groningen? Damn... Nou, lekker op tijd inderdaad Maar ja, ik ga dus niet NP: Iron Maiden - Flash Of The Blade For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
was gaaf, leuk lang en vermoeiend weekend cascasdes: niet gezien adorned brood: hahaha, duitse kutband chamber: best mooi, donkere leuke stem saltatio mortis: vroeger al eens gezien, best leuk tegneover rest programma, maar niet geweldig asp en diary of dreams: saai kut muziek haggard: zeeeeeeer vermakelijk, bekendste nummers gespeeld kortom leuk weekend Do androids dream of electric sheep? |
Index / Concerten |