|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aaargh! Het nieuwe album van Carpathian Forest is zo briljant! Ik moet hun echt nog een keer live zien.. A M A Z I N G Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Welk nieuw album? |
|
:') |
|
quote: Dat album is zoooooo 2006 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Waarom vestigd iedereen z'n aandacht op het woord "nieuwe"? De grote fout in die zin zit hem in het woord "briljant". Carpathian forest heeft maar 1 album uitgebracht die de opdruk "briljant" een klein beetje verdient en dat is Black shining leather. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
oe! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vestigt. |
|
Dank je. Je hebt mij wereld verrijkt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: mijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij daarentegen met je pedante commentaar inzake Carpathian Forest... [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 13-09-2008 17:44] |
|
Nee, dan de spellingsnicht uithangen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: KUT! quote: Hoezo is dat pedant? Het is mijn mening. Carpathian forest is echt zo'n band die meer op naam en imago draait dan op het maken van daadwerkelijk goede muziek. Er lopen honderden black metal bands rond in de scene die veel betere muziek maken. Het enige album van Carpathian forest wat echt gaaf is was Black shining leather. Dat album had een geweldige sfeer. En die staat jaren na dato nog steeds overeind. Dat kun je van de rest van de CF albums niet zeggen. Dat kun jij pedant vinden maar het is wel waar. Dat jij Carpathian forest gewoon lekker vindt om naar te luisteren is jou zaak. Daar heb ik respect voor. Maar ga me niet vertellen dat het een briljante band is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Strange Old Brew is anders ook best goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Best aardig ja. Maar ik mis die zieke sfeer van Black shining leather gewoon. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik het helemaal met je eens ben. BSL is steengoed, Morbid Fascination of Death is ook vrij aardig, de rest is allemaal niet zo best. |
|
quote: Vind ik persoonlijk gaver dan Black Shining Leather. |
|
Als iemand die bsl nog wil hebben, ik wil 'em wel kwijt. Die vind ik nl ook al niet zo gaaf. (of stoot ik nu mensen tegen het hoofd, hehe) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind alles wel te pruimen, vooral de nummers he's Turning Blue en Suicide Song. CUT!! CUT!! |
|
quote: Ben het met je eens hoor, maar de manier hoe jij het bracht vond ik pedant overkomen. |
|
quote: Zo, vond je dat? :') |
|
Vind ik nog steeds ja. |
|
De geruchten doen de ronde dat Roger Nattefrost uit Carpathian Forest is en dat dat feit alle afgezegde shows in december 2008 verklaart. Iemand al meer info kunnen vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-12-2008 10:27] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niks over te vinden. Hopelijk is het een kwakkel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat zou geen al te goed nieuws zijn Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |