|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ja dat lijkt mij dus ook daarom had ik hem zo graag willen zien in wageningen voor het laatst dat was me de moeite wel geweest om te reizen maar nu denk ik het toch niet meer helaas |
|
Had nou maar bij Altar gebleven..woahhaha weer heerlijk zo'n soapie. Que is zaterdag dan aan het zingen??? |
|
quote: hmmm ik kom jou overal tegen Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
|
ALTAR... |
|
geen Arnouldius,aaargh ,dan maar thuis op de bank. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen wat een domme zet van die lui echt jammer |
|
ik dacht ook dat het redelijk goed ging met Devious,en dan zou ik zeggen (niks aan bezettingen veranderen als het niet nodig is). Door andere zang klinkt deathmetal vaak meteen als een compleet andere band. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
daar ben ik het mee eens dus Devious R.I.P |
|
quote: Zeker, omdat al die meuk muzikaal uitwisselbaar is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Echt wel, Devious kan nu wel de naam veranderen of helemaal kappen |
|
haha, ja wat een dikke onzin... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan heb ik zeker 't laatste Devious-optreden met Arnold gezien? (Die in Bussum bedoel ik) Oh oh oh wat ben ik kvlt! |
|
Er is maar één Arnold en die is gouverneur van Californië. This is Zodiac speaking... |
|
Tsja.. Arnold deed het zeker niet slecht bij Altar, maar het was gewoon geen Altar meer. Ik zag Devious dan ook meer als echt 'zijn' band, maar ook dat is nu dus niet meer. Wat denken die anderen nu trouwens.. Zonder Arnold is Devious niet meer wat denk ik, allemaal middelmatige muzikanten.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Haha mooi gesproken |
|
quote: maar jij kom toch wel ff kijken in wageningen "Aarsch" ? Of niet? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Nou nou nou, niet allemaal zo negatief zeg!!, zonder de muzikanten stelde die zanger namelijk ook niks voor!!!, het gaat om het geheel! Ik wou dat ik kon grunten, dan had ik gelijk auditie gedaan!.... vette band hoor...en daarmee bedoel ik ook erg goeie muzikanten! Bovendien een tof gezelschap, en dat is een heel belangrijg ingrediënt voor een goeie band!! -Kom op grunters van Nederland..... dit is een goeie kans om verder te komen!!! |
|
Jammer voor Devious inderdaad....Arnold heeft toch wel een erg brute strot. Schutters!! |
|
En laten we niet vergeten zijn manier van uiten op het podium, daar kan menig grunter nog van leren! Maar ze vinden vast wel weer een goeie frontman!!...uh of misschien wel vrouw. De muziek zit goed inelkaar en is vet en technisch. |
|
ik ga trouwens maar wel naar wageningen toe wil mijn lachspieren wel weer eens voelen werken met bjorn als vervanging |
|
quote: Hahahah, gaat Bjorn zingen? Hopen dat ie dan niet stoned van het podium afdondert. Maar wel een gave gast, en zijn strot is ook dik in orde. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ja alleen word het ontkend dat hij gaat zingen maar we zullen het zien of het wel of niet zo is, bjorn heeft geen slechte strot maar vind het lullig als je zijn strot en uitstraling op het podium vergelijkt met die van arnold daar komen dan mijn lachspieren kijken maar goed vergelijken mag dan weer niet he |
|
quote: Bjorn heerscht. En het is ook een achterhoekse boer, dus een brute en lompe frontman heb je iig al. Soort van Corpsegrinder What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
hmmm... het optreden gaat dus wel door? Tsja, ik weet t nog niet hoor, ik heb ook een verjaardag waar ik niet om 10 uur een x aan kan komen kakken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |