|
Auteur: |
|
|
Misschien is dit wel een ideetje, kan wel lachen zijn zo met z´n allen. Weet niet wat jullie er van vinden en of jullie ook gaan |
|
Dan ga ik het nog drukker krijgen op DOA met meetings dan bands kijken vrees ik...... Er staan al 2 andere in de planning..... |
|
quote:druk bezet hoor ik al...paul en ik overleggen nog wel ff een datum, ok? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Doe je het toch gewoon na de concerten onder het genot van een jointje? |
|
quote:is ook een idee...maar dan moet jij ook naar Dynamo... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Is goed Suus.. ik hoor het dan nog wel... Marty: Joints doe ik al een hele tijd niet meer aan....... |
|
quote: Zeikerd... neem jij een biertje. Ik rook zowieso helemaal niet, dus een jointje is aan mij ook niet besteed hoor.. |
|
quote:Ik rook ook niet....een jointje gaat er af en toe toch wel in ..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
dussssss zo rond een uur of 3 bij elkaar komen en onder het genot van de attributen, het ochtend laten worden zodat we gewoon het slapen maar overslaan |
|
quote: Waarin? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:het jointje tussen mijn lippen, de rook in mijn longen, de thc in mijn bloed... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het is ook 1 van de weinige manieren om fatsoenlijk in slaap te kunnen komen op Dynamo |
Index / Concerten |