IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Verlaging van cd prijzen (door BMG) Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat worstelen door die bakken is idd cool, maar ja .. als ik daarvoor ong 5 euro meer per cd moet betalen .. laat dan maar

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:23 schreef Jenje het volgende:
Dat worstelen door die bakken is idd cool, maar ja .. als ik daarvoor ong 5 euro meer per cd moet betalen .. laat dan maar

Ik bedoel niet perse nieuwe cd's.Ik ken een leuk zaakje waar ik af en toe cd's van nog geen jaar oud koop voor niet meer dan 5 euro.Geloof me,dan is er echt niks leukers dan door die bakken heen spitten.

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2004 17:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja dat is nog beter oude zooi kan enorm heerschen

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 17:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 17:34 schreef Jenje het volgende:
Oh ja dat is nog beter oude zooi kan enorm heerschen

Yep.Heb op die manier al veel leuks aan kunnen schaffen voor weinig centen

spelfout weggehaald...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-07-2004 20:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Dat is het toffe van metalmarkets. Liefst op grote festivals. Gigantische bakken met cheapo cds, dan spendeer ik ook graag uren met het zoeken door die bakken

Zenial

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Graaien door bakken en rondhangen in winkels is niks voor mij. Ik graai liever op mailorders.

Ik ga naar de platenboer alleen wanneer ik toch al in de stad aan het shoppen ben....dat is dus eigenlijk elke week...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 20:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:

Ik ga naar de platenboer alleen wanneer ik toch al in de stad aan het shoppen ben....dat is dus eigenlijk elke week...

Elke week shoppen??

Zit jij misschien niet gevangen in een verkeerd lichaam??

spelfout weggehaald...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-07-2004 20:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hehe...

nee maar ik vind het gewoon leuk om een beetje te winkelen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 20:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 20:16 schreef Chelman het volgende:
hehe...

nee maar ik vind het gewoon leuk om een beetje te winkelen.

spelfout weggehaald...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-07-2004 21:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 15:52 schreef Zenial het volgende:
Ik snap dat gezeik op cd-prijzen ook niet echt. Zijn er hier nou echt mensen die hun cd'tjes bij de free record shop halen? Als je je metalcds mailordert betaal je zowiezo zelden meer dan 12/13 euro per cd. En ik betaal via eBay bijna nooit meer dan 10 euro/cd. Als je vidnt dat cds te duur zijn kan je gewoon niet goed zoeken!!!

Ben ik het wel mee eens ja. Ok, je moet soms een beetje geduld hebben, maar dat is het vaak ook wel waard...

By the way, Zenial, had ik al verteld dat ze - omdat er blijkbaar in Europa geen exemplaar meer te vinden was - ze maar eentje uit Japan over hebben laten komen van Dark Lunacy - Devoid en dat ik er toch maar 14 euro voor betaald heb? Dat zijn leuke vangsten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-07-2004 21:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 juli 2004 21:12 schreef altx het volgende:
By the way, Zenial, had ik al verteld dat ze - omdat er blijkbaar in Europa geen exemplaar meer te vinden was - ze maar eentje uit Japan over hebben laten komen van Dark Lunacy - Devoid en dat ik er toch maar 14 euro voor betaald heb? Dat zijn leuke vangsten...

Cool!

Zenial

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2004 21:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juli 2004 20:11 schreef Chelman het volgende:
Graaien door bakken en rondhangen in winkels is niks voor mij. Ik graai liever op mailorders.

huh zie ik chelmeneer zichzelf tegen spreken in 1 reply

ok wie heeft chel gehacked

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com