|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik bedoel niet perse nieuwe cd's.Ik ken een leuk zaakje waar ik af en toe cd's van nog geen jaar oud koop voor niet meer dan 5 euro.Geloof me,dan is er echt niks leukers dan door die bakken heen spitten. spelfout weggehaald... |
|
Oh ja dat is nog beter oude zooi kan enorm heerschen |
|
quote: Yep.Heb op die manier al veel leuks aan kunnen schaffen voor weinig centen spelfout weggehaald... |
|
Dat is het toffe van metalmarkets. Liefst op grote festivals. Gigantische bakken met cheapo cds, dan spendeer ik ook graag uren met het zoeken door die bakken Zenial |
|
Graaien door bakken en rondhangen in winkels is niks voor mij. Ik graai liever op mailorders. Ik ga naar de platenboer alleen wanneer ik toch al in de stad aan het shoppen ben....dat is dus eigenlijk elke week... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Elke week shoppen?? Zit jij misschien niet gevangen in een verkeerd lichaam?? spelfout weggehaald... |
|
hehe... nee maar ik vind het gewoon leuk om een beetje te winkelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Ben ik het wel mee eens ja. Ok, je moet soms een beetje geduld hebben, maar dat is het vaak ook wel waard... By the way, Zenial, had ik al verteld dat ze - omdat er blijkbaar in Europa geen exemplaar meer te vinden was - ze maar eentje uit Japan over hebben laten komen van Dark Lunacy - Devoid en dat ik er toch maar 14 euro voor betaald heb? Dat zijn leuke vangsten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Cool! Zenial |
|
quote: huh zie ik chelmeneer zichzelf tegen spreken in 1 reply ok wie heeft chel gehacked ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |