|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Op die manier ben ik het met je eens "Obras son amores y no buenas razones" |
|
ik ben ook bezig met een fantasy boek, maar het schiet ook niet zo op! One for the pain and two for my name |
|
quote: Hoever ben je al dan? En waar gaat het over dan? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Zoiets (hoofdstuk voor hoofdstuk) heb ik ook gedaan met een maat, maar we zijn er mee gestopt omdat ik me niet meer kon vinden in de draai die hij aan het verhaal gaf. Nou valt daar natuurlijk wel over te praten, maar bij schrijven wil je toch het verhaal op jouw manier hebben. Zit zelf wel in de fantasyhoek te schrijven. Althans, al jaren aantekeningen te maken. Of het ooit wat wordt... Een ander genre? Wat is er mis met een biografie te schrijven? Zelfs als je een saai leven hebt, valt er nog wel een interessant boek van te maken. Als je het maar op de juiste manier schrijft... |
|
quote:Een parodie op je leven ofzo, lijkt me wel leuk "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Nee want dat zijn inside jokes, die snappen de lezers niet aangezien ze de voorkennis niet hebben |
|
quote:Je kan het gewoon erg grappig voorbrengen. Ooit 'Red Ons, Maria Montanelli' gelezen? Een Nederlandse schrijver, z'n naam ontglipt me. Een heerlijk geschreven verhaal "Obras son amores y no buenas razones" |
|
hmmm. Boeken niet. Alleen handleidingen op mijn werk. |
|
quote: Ik geloof je niet: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: NOG zo een. Luister eens, jouw verhaal staat echt bol van de cliché's. Het is gewoon zo erg, dat het niet eens leuk meer is om er commentaar op te leveren. En omdat je zelf ook wel doorhebt dat dat zo is, EN omdat je een slappe zak bent, kom je (niet als enige) met het intens jammere 'je kunt ook bijna niet meer origineel zijn tegenwoordig'. Nee, met zo'n intens uitgekauwd kankerplot niet nee!!! Sjonge jonge. Begin maar opnieuw. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Vooral constructief zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 07-07-2004 23:54] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: TADAAAAA: quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ongelofelijk trouwens dat iemand het 348 pagina's met zo'n plot volhoudt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Arial, 48 pt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Waarschijnlijk double-spaced en font 24 "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Of dat "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: een boek schrijf je wel in LaTeX natuurlijk! One for the pain and two for my name |
|
k schrijf met een vulpen telt dat ook? lol... ik schrijf geen boeken. wel pgb's (op werk) en moet ook weer eens wat shit gaan schrijven (prive) maar ja druk druk druk druk... When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Maar hoever ben je zelf in je creatieve proces? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Wat heeft dat met zijn commentaar te maken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
'Vroeger' (op de basisschool) wilde ik altijd schrijfster worden. Ik was gek van taal en schreef waar en wanneer ik maar kon. Ik heb toen een boekje geschreven, dat nooit af is geraakt. Ik zal mijn literaire kunsten niet op jullie uitleven, maar ik zal je vertellen dat ik hard moest lachen toen ik dat (halve) boekje vorig jaar 's terugvond ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: POSTEN! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er was een klein visje. Dat visje heette Blubje .... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |