|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
betaal voor internet :D Maar ik heb graag meerdere adressen. Aangezien ze anders veel te snel vol met Spam zitten. TotZiens |
|
Dan kan je elke maand ofzo een nieuw hotmail account aanvragen. Daar kan je ook via POP je mail opvragen geloof ik... Zenial |
|
Hmm, dat klopt Maar iemand nog andere gratis pop3 mailproviders? TotZiens |
|
quote: haha maar outlook zuigt minstens even hard als hotmail Zenial |
|
Alternatief voor outlook?? Kan ik die ook eens uitproberen. TotZiens |
|
quote:Bij browser als Mozilla en Opera zitten ook vaak mail-proggies, misschien kun je dat eens proberen (alleen moet je dan dus wel je hele browser omgooien) |
|
Ik heb al even deze bij fastmail.fm Proberen zou ik zeggen. Guest: 10 MB storage space !!! 40 MB bw/month IMAP/Web access 45 day no activity period Taglines on emails Ads in the web-interface (no pop-ups) Supersnel, zero spam , ik moet em wel eens meer gaan gebruiken.(tja ik heb er wat te veel, ook nog eentje van mijn i-net provider, in die komt mooi in mn outlook) Leuk extra: je kan een aparte lay-out voor je mailbox kiezen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hier moet ik het met je oneens zijn. Ik vind outlook zelf een zeer prettige client. Trouwens Hotmail kan je niet in Outlook configureren bij mijn weten, wel in Outlook Express. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar moet ik eerlijk zeggen niet echt het verschil te weten tussen outlook en outlook express Zenial |
|
quote: Outlook Express is de gratis mail client van MS die je meegeleverd krijgt met Windhoos/IE. Outlook is de volwaardige eMail client van MS die dus echt over zeer uitgebreide functionaliteit beschikt (rules, filters, gedistribueerde adreslijsten etc.) Je kan hem als standalone client gebruiken en binnen een Exchange organisatie. Deze maakt onderdeel uit van MS Office. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: mail.uk2.net, geen ftp of dialup 10MB Disk Space Super Fast Online Webmail Spam / Virus Protection Blacklists / Whitelists Online Web Calendar + POP3 Email download Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klinkt nog niet echt aantrekkelijk. Heeft deze ook de handige functionaliteit om email virussen automatisch uit te voeren ipv. ze gewoon als attachments te laten zien? Zenial |
|
quote: Als je je emailtjes in preview mode kijkt worden de scripts niet uigevoerd. Ook kan je scripts gewoon disablen en in geval van Exchange kan je op organisatie niveau scripts/exe etc. uitzetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Je hebt een @home abb. Daar kan je dit toch ook nemen? |
|
quote:Sukkel kijk nou eens naar de datum. |
|
quote:LOL Tja ach... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |