IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Optreden in meppel (algemeen)!!! Volgende pagina
Rona
Usericon van Rona
Posted 07-07-2004 12:41 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben Rona en ik werk in het Unrealcafe in Meppel. Dit is een alternatieve/rock kroeg (ik hoop dat iedereen het met mij eens is hierover). Maar wij hebben regelmatig live-optredens.

Voor deze live-optredens hebben wij uiteraard bandjes nodig. Metal, rock, ska enzovoorts. Het is allemaal welkom.

Als je geinteresseerd bent (samen met je band). Stuur dan een mailtje naar mij: beregezellig@hotmail.com en ik zal zorgen dat je een email van mij terug krijgt!

............................................
FF een aanpassing. Het zou handig zijn als de bandjes ook ff in hun email zetten hoe ze heten! (ja der zijn echt bandjes die dat in hun enthousiasme vergeten) en als je meteen ff in de mail zet, waar de band vandaan komt, welke stijl ze spelen en hoeveel ze kosten, dan zou dat errug handig zijn voor mij! Thanks!

Blijf vooral doormailen, ik vind het geweldig de reacties die ik al ontvangen heb, dank je wel, iedereen!

[Dit bericht is gewijzigd door Rona op 15-07-2004 1:48]

Invalid
Usericon van Invalid
Posted 07-07-2004 13:35 by Invalid Wijzig reactieProfiel van InvalidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 12:41 schreef Rona het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben Rona en ik werk in het Unrealcafe in Meppel. Dit is een alternatieve/rock kroeg (ik hoop dat iedereen het met mij eens is hierover). Maar wij hebben regelmatig live-optredens.

Voor deze live-optredens hebben wij uiteraard bandjes nodig. Metal, rock, ska enzovoorts. Het is allemaal welkom.

Als je geinteresseerd bent (samen met je band). Stuur dan een mailtje naar mij: beregezellig@hotmail.com en ik zal zorgen dat je een email van mij terug krijgt!

Zeker weer voor niks

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 07-07-2004 16:29 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

check uw mail

Rona
Usericon van Rona
Posted 08-07-2004 0:44 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 13:35 schreef Invalid het volgende:
Zeker weer voor niks

Wat is er toch aan de hand op Zware Metalen. Iedereen doet meteen zo negatief! Nee dit is niet gratis. De vorige keer ging het om een battle of bands en dan lijkt het me logisch dat je gratis optreed, want je kon een betaald optreden winnen. Nu ben ik gewoon op zoek naar bandjes die willen optreden onder normale omstandigheden, tjeezus!

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 08-07-2004 2:22 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

wij willen optreden. www.error-band.tk

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 08-07-2004 2:28 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

In dat geval willen wij ook wel: www.grinroth.nl

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-07-2004 2:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

over welke periode/data hebben we het dan?

Bruce Banner

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 08-07-2004 10:23 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

U heeft meel.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 08-07-2004 11:17 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Dat ziet eruit als er de komende tijd erg veel optredens gaan komen

Rona
Usericon van Rona
Posted 08-07-2004 11:55 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Dit gaat gewoon over optreden. Ik heb nog niet vaste datums > dit moet in overleg met de bandjes gebeuren. Maar op dit moment hebben we nog niets gepland voor bandjes en ik vind dat dit wel weer eens mag! Daarom heb ik dit topic geopend.

Tot nu toe iedereen bedankt die mij al gemaild heeft!

En ik hoop dat er snel weer bandjes in Unreal zijn, want ik heb op dit moment hard live-muziek nodig!

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 08-07-2004 12:40 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 8 juli 2004 11:55 schreef Rona het volgende:
Dit gaat gewoon over optreden. Ik heb nog niet vaste datums > dit moet in overleg met de bandjes gebeuren. Maar op dit moment hebben we nog niets gepland voor bandjes en ik vind dat dit wel weer eens mag! Daarom heb ik dit topic geopend.

Tot nu toe iedereen bedankt die mij al gemaild heeft!

En ik hoop dat er snel weer bandjes in Unreal zijn, want ik heb op dit moment hard live-muziek nodig!

Daar gaan we eens wat aan doen dan

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-07-2004 13:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Je hebt mail

Rona
Usericon van Rona
Posted 11-07-2004 12:40 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Nogmaals iedereen bedankt voor het emailen. Hopelijk komen er veel optredens binnenkort in Unreal! Ik heb der in ieder geval wel zin in.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-07-2004 12:48 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Op zich leuk om te doen... Ik houd je e/mailadres achter de hand....

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-07-2004 13:01 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yooow, mail is de deur uit

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 12-07-2004 11:46 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2004 12:41 schreef Rona het volgende:

u heeft mail

Rona
Usericon van Rona
Posted 12-07-2004 19:43 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 11:46 schreef Doomhead het volgende:
u heeft mail

Ik heb geprobeerd jou een email terug te sturen, maar ik kreeg een emailtje terug dat dit niet lukte. Maar ik zal je op de één of andere manier proberen op de hoogte te houden.

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 13-07-2004 8:46 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 19:43 schreef Rona het volgende:
Ik heb geprobeerd jou een email terug te sturen, maar ik kreeg een emailtje terug dat dit niet lukte. Maar ik zal je op de één of andere manier proberen op de hoogte te houden.

Vreemd maar goed ik stuur je wel een pm met een aantal mail adressen van mij.

Rona
Usericon van Rona
Posted 13-07-2004 11:45 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 8:46 schreef Doomhead het volgende:
Vreemd maar goed ik stuur je wel een pm met een aantal mail adressen van mij.

Jep, keb je al een mailtje terug gestuurd!

Iedereen die mij nog wil mailen, lees ff het allereerste berichtje van dit topic! En verwerk de informatie in de mailtjes. Dank jullie wel!

[Dit bericht is gewijzigd door Rona op 15-07-2004 1:49]

Rona
Usericon van Rona
Posted 18-07-2004 3:18 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Der kan nog meer bij, der kan nog meer bij!!! Kom op bandjes. Mijn map zit nog lang niet vol! Mailen met die hap en dan kan ik eens even lekker dit jaar nog volplannen met bandjes!!! Please, kom op mail mij. Ik wil weer live-muziek in de tent hebben!!

En voor iedereen die al gemaild heeft, thanks!! Ik ben druk bezig met dingen regelen! Tis niet niks zoiets regelen, maar tis onwijs leuk om te doen! En ik heb toch vakantie, dus keb toch niets beters te doen.

Oh en als ik dan toch bezig ben, heeft er iemand nog tips om heen te gaan > bandjes dan he! Ook zulke mailtjes zijn welkom bij mij! (nogmaals: beregezellig@hotmail.com )

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 18-07-2004 13:38 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Je hebt mail (hoop ik)

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-07-2004 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Van mij ook

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 18-07-2004 21:12 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 3:18 schreef Rona het volgende:
Der kan nog meer bij, der kan nog meer bij!!! Kom op bandjes. Mijn map zit nog lang niet vol! Mailen met die hap en dan kan ik eens even lekker dit jaar nog volplannen met bandjes!!! Please, kom op mail mij. Ik wil weer live-muziek in de tent hebben!!

En voor iedereen die al gemaild heeft, thanks!! Ik ben druk bezig met dingen regelen! Tis niet niks zoiets regelen, maar tis onwijs leuk om te doen! En ik heb toch vakantie, dus keb toch niets beters te doen.

Oh en als ik dan toch bezig ben, heeft er iemand nog tips om heen te gaan > bandjes dan he! Ook zulke mailtjes zijn welkom bij mij! (nogmaals: beregezellig@hotmail.com )

Neem contact op met Jenje.

Renuie van COVERED IN ASHES.

En ik wordt hun manager.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 18-07-2004 21:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

RONA COVERED IN ASHES.

Rona
Usericon van Rona
Posted 19-07-2004 2:47 by Rona Wijzig reactieProfiel van RonaQuote dit bericht

Op dit moment heb ik al onwijs veel emailtjes gekregen van bandjes. Eerst maar eens die informatie ordenen en kijken wat ik kan boeken (het moet allemaal wel binnen een budget enzo, bla bla bla). Daarna ga ik zelf eens op zoek naar betaalbare bandjes! Maar emailtjes zijn nog steeds van harte welkom!!

Sinner_nl
Usericon van Sinner_nl
Posted 25-09-2004 13:34 by Sinner_nl Wijzig reactieProfiel van Sinner_nlQuote dit bericht

Hey Rona ,

Ik probeer je te mailen ivm optreden , maar op de 1 of andere manier werkt het niet, kan jij mij ff mailen op info@incremental.nl ??

thanx , Sinner

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com