|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben Rona en ik werk in het Unrealcafe in Meppel. Dit is een alternatieve/rock kroeg (ik hoop dat iedereen het met mij eens is hierover). Maar wij hebben regelmatig live-optredens. Voor deze live-optredens hebben wij uiteraard bandjes nodig. Metal, rock, ska enzovoorts. Het is allemaal welkom. Als je geinteresseerd bent (samen met je band). Stuur dan een mailtje naar mij: beregezellig@hotmail.com en ik zal zorgen dat je een email van mij terug krijgt! ............................................ FF een aanpassing. Het zou handig zijn als de bandjes ook ff in hun email zetten hoe ze heten! (ja der zijn echt bandjes die dat in hun enthousiasme vergeten) en als je meteen ff in de mail zet, waar de band vandaan komt, welke stijl ze spelen en hoeveel ze kosten, dan zou dat errug handig zijn voor mij! Thanks! Blijf vooral doormailen, ik vind het geweldig de reacties die ik al ontvangen heb, dank je wel, iedereen! [Dit bericht is gewijzigd door Rona op 15-07-2004 1:48] |
|
quote: Zeker weer voor niks |
|
check uw mail |
|
wij willen optreden. www.error-band.tk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
In dat geval willen wij ook wel: www.grinroth.nl |
|
over welke periode/data hebben we het dan? Bruce Banner |
|
U heeft meel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dat ziet eruit als er de komende tijd erg veel optredens gaan komen |
|
Dit gaat gewoon over optreden. Ik heb nog niet vaste datums > dit moet in overleg met de bandjes gebeuren. Maar op dit moment hebben we nog niets gepland voor bandjes en ik vind dat dit wel weer eens mag! Daarom heb ik dit topic geopend. Tot nu toe iedereen bedankt die mij al gemaild heeft! En ik hoop dat er snel weer bandjes in Unreal zijn, want ik heb op dit moment hard live-muziek nodig! |
|
quote: Daar gaan we eens wat aan doen dan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Je hebt mail |
|
Nogmaals iedereen bedankt voor het emailen. Hopelijk komen er veel optredens binnenkort in Unreal! Ik heb der in ieder geval wel zin in. |
|
Op zich leuk om te doen... Ik houd je e/mailadres achter de hand.... |
|
yooow, mail is de deur uit |
|
quote: u heeft mail |
|
quote: Ik heb geprobeerd jou een email terug te sturen, maar ik kreeg een emailtje terug dat dit niet lukte. Maar ik zal je op de één of andere manier proberen op de hoogte te houden. |
|
quote: Vreemd maar goed ik stuur je wel een pm met een aantal mail adressen van mij. |
|
quote: Jep, keb je al een mailtje terug gestuurd! Iedereen die mij nog wil mailen, lees ff het allereerste berichtje van dit topic! En verwerk de informatie in de mailtjes. Dank jullie wel! [Dit bericht is gewijzigd door Rona op 15-07-2004 1:49] |
|
Der kan nog meer bij, der kan nog meer bij!!! Kom op bandjes. Mijn map zit nog lang niet vol! Mailen met die hap en dan kan ik eens even lekker dit jaar nog volplannen met bandjes!!! Please, kom op mail mij. Ik wil weer live-muziek in de tent hebben!! En voor iedereen die al gemaild heeft, thanks!! Ik ben druk bezig met dingen regelen! Tis niet niks zoiets regelen, maar tis onwijs leuk om te doen! En ik heb toch vakantie, dus keb toch niets beters te doen. Oh en als ik dan toch bezig ben, heeft er iemand nog tips om heen te gaan > bandjes dan he! Ook zulke mailtjes zijn welkom bij mij! (nogmaals: beregezellig@hotmail.com ) |
|
Je hebt mail (hoop ik) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Van mij ook Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Neem contact op met Jenje. Renuie van COVERED IN ASHES. En ik wordt hun manager. |
|
RONA COVERED IN ASHES. |
|
Op dit moment heb ik al onwijs veel emailtjes gekregen van bandjes. Eerst maar eens die informatie ordenen en kijken wat ik kan boeken (het moet allemaal wel binnen een budget enzo, bla bla bla). Daarna ga ik zelf eens op zoek naar betaalbare bandjes! Maar emailtjes zijn nog steeds van harte welkom!! |
|
Hey Rona , Ik probeer je te mailen ivm optreden , maar op de 1 of andere manier werkt het niet, kan jij mij ff mailen op info@incremental.nl ?? thanx , Sinner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |