|
Auteur: |
|
|
geez zo weinig interesse en respect voor Rose tattoo jammer! |
|
Rose Tattoo, de inspiratiebron van alle speedrock/noisecore bands! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Misschien als je eerst is uitlegd wie het is uberhaupt? > "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rose tattoo, dat hoef ik toch niet uit te leggen..... bestaan al sinds 1976, hebben getourd met AC/DC, ZZ TOp, Aerosmith etc etc....de kleine broertjes van AC/DC De inspiratiebron van Guns 'n Roses (maar dan VEEL beter!), G 'n R heeft zelfs hun song "nice boys don;t play Rock 'n Roll" gecovered op hun "lies" CD! TANKARD heeft "remedy" gecovered op hun "alien" EP uit 1989 etc etc... Stijl is als AC/DC maar dan on acid lees sneller en agressiever met razorblade slide gitaar! check www.rosetattoo.net denk na AC/DC de bekendste Australische hardrock band! en dan bedoel ik echt geen glam/poserock maar goudeerlijke superrauwe rock... |
|
Ok, zit het ff te luisteren. Maar dit is duidelijk niks voor mij, t'is wel ok, maar dat blijft het ook wel bij. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Weer zo'n band waarvan je niet mag zeggen dat je het maar niks vind .. |
|
waarom niet als het je niet doet, doet het je niets, maar respect verdienen de Tatts zeker! Ik ben een grote liefhebber van hun muziek, alhoewel ik er wel effe aan moest wennen in het begin, het is geen muziek die gelikt klinkt, het is rauw en authentiek. Ik vind het tof om af en toe eens wat anders te luisteren dan metal, en de tatts zijn op hun eigen manier super agressief en bezitten een ontzettende dosis energie zlefs nu ze dik over de 50 zijn! |
|
Rose tattoo is zeker gaaf! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
rose... tis nie waar... leven die gasten nog? maakten vroeger wel goeie muziek, weet nie of ze daar nog mee bezig zijn trouwens... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nou ik weet het wel...hun comeback uit 2002 PAIN is geweldig! |
|
hmmm maar es downen dan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
het was ONTZETTEND vet, jammer daty er maar zo'n 300 man aanwezig was..... |
Index / Concerten |