IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Met welk gitaarmerk speelt Iced Earth??
Bodom
Usericon van Bodom
Posted 14-11-2001 12:09 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Met welk gitaarmerk speelt Iced Earth?
Gewoon nieuwsgierig

Bodom
Usericon van Bodom
Posted 14-11-2001 12:25 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Doh

Staat er op me horrorshow boekje:

Jon Schaffer uses Gibson Guitars

ik heb deze vraag niet gesteld ok

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-11-2001 12:27 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Jon speelde altijd op BC Rich, maar ik geloof dat 'ie tegenwoordig wat anders gebruikt. Ik zal vanavond eens in het horrorshow boekje kijken...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Bodom
Usericon van Bodom
Posted 14-11-2001 12:32 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

in het boekje staat dus:

Jon Schaffer uses Gibson guitars and amplification by Larry Grohman, Soldano and Marshall

[Dit bericht is gewijzigd door Bodom op 14-11-2001 12:33]

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-06-2003 16:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zanger Matt Barlow heeft Iced Earth verlaten, net na de opnames van hun nieuwe album The Glorious Burden. Al voor de opnames had hij aan bandleider Jon Schaffer te kennen gegeven te willen stoppen met zingen, om wat anders te gaan doen, en nu heeft hij dus de stap genomen om de band te verlaten. De band gaat nu op zoek naar een nieuwe zanger, om daarmee de zang van het nieuwe album opnieuw op te nemen. Wanneer het album dus gaat uitkomen is nu dus weer onbekend.

bron : metalfan

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2003 16:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hebben bands hier niet websites voor?

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 16:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

nee

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 16:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ik heb hem op een blauwe Gibson SG Supreme zien spelen

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com