IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Aktie tegen W&W! Vorige pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 14-11-2001 14:49 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ik ga lachen als 't echt uitgroeit tot een programma!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-11-2001 14:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2001 14:06 schreef Vargen666 het volgende:
Prachtig plan, maar waar haal je 't geld voor al die clips vandaan? Ik neem niet aan dat TMF daar geld in wil steken.


Heel mooi plan inderdaad, maar ik ben het met Vargen eens dat TMF hier waarschijnlijk nauwelijks geen in zal willen steken.. Uiteraard zijn ze 'groot geworden' met clips, maar niet met metalclips.. Als ze wel geld vrij zouden maken voor metalclips, dan zouden ze toch ook niet elke week dezelfde clips hoeven draaien? (sommige, zoals Manic Movement, Cradle, Dimmu komen elke week of twee weken weer langs met dezelfde clip!)!

Ik denk dat de kans dat ze echt meer en goede clips draaien erg klein is, TMF is gewoon niet zo ingesteld.. MTV was dat vroeger zelfs nog meer, die draaiden veel en veel meer verschillende genres (van Burzum tot Cannibal Corpse!) en clips dan nu en dan tmf.. ook aan andere dingen zag het bij MTV, dat ze was alternatief waren, zoals aan de wazige freaky animaties die je nu nauwelijks meer ziet (MIGRAINE BOY, kent iemand die? )
..
Anyway.. times have changed.. metal 's gone underground.. en tmf host alleen nog maar cradle en dimmu! Leer ermee leven (of ga door met jullie ambitieuze plannen)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-11-2001 14:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2001 14:52 schreef Valorian666 het volgende:
Heel mooi plan inderdaad, maar ik ben het met Vargen eens dat TMF hier waarschijnlijk nauwelijks geen in zal willen steken.. Uiteraard zijn ze 'groot geworden' met clips, maar niet met metalclips.. Als ze wel geld vrij zouden maken voor metalclips, dan zouden ze toch ook niet elke week dezelfde clips hoeven draaien? (sommige, zoals Manic Movement, Cradle, Dimmu komen elke week of twee weken weer langs met dezelfde clip!)!

Ik denk dat de kans dat ze echt meer en goede clips draaien erg klein is, TMF is gewoon niet zo ingesteld.. MTV was dat vroeger zelfs nog meer, die draaiden veel en veel meer verschillende genres (van Burzum tot Cannibal Corpse!) en clips dan nu en dan tmf.. ook aan andere dingen zag het bij MTV, dat ze was alternatief waren, zoals aan de wazige freaky animaties die je nu nauwelijks meer ziet (MIGRAINE BOY, kent iemand die? )
..
Anyway.. times have changed.. metal 's gone underground.. en tmf host alleen nog maar cradle en dimmu! Leer ermee leven (of ga door met jullie ambitieuze plannen)


Migraine boy
the Maxx
B&B


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-11-2001 15:01 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

"Hello Migraine boy"
- "aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!"


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-11-2001 15:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Lijkt het je niet een veel beter idee om te proberen om Headbangers Ball weer op MTV te krijgen als je toch tvstations wilt gaan spammen. Sinds ze afzonderlijke landprogramma's hebben kan dit misschien best aantrekkelijk voor MTV zijn, mits er genoeg animo voor is...

Over animo gesproken, als je zo iets gaat doen dan kan je er het beste een gezamelijk actie van maken met het doaforum, HM, metalfan etc...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 14-11-2001 15:15]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Satan
Usericon van Satan
Posted 14-11-2001 15:13 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 14 november 2001 13:47 schreef rajackar het volgende:
haha daar is geen droog brood in te verdienen

Ik denk dat er wel wat mee te verdienen valt (om het draaienden te houden ) ,als we er een internationale zender van maken en geinteresserden een maandelijkse contributie betalen (abbonement ) ( in Den haag hebben speciale zenders gericht op een speciaal publiek zijj hebbben ook abbonementskosten ).
OOk denk ik dat we met andere fora kunnen samenwerken Als dynamo (de hele organisatie van Dynamo ) ,de aardschok (?) om een dergelijk plan te kunnen realiseren of misschien ook met organisaties in Europa (duitsland ,amerika ,engeland scandinavie etc ) .Een internationaal initiatief misschien .



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 14-11-2001 15:21 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

goed idee! Maar is dit niet een beetje een héél groot plan, voor zoiets kleins??


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-11-2001 15:37 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Kun je meteen live het ZM fest uitzenden
LOL
Dit lukt toch nooit.
ik heb ook geen tmf dus het boeit me ook niet echt


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 14-11-2001 15:53 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 14 november 2001 15:37 schreef rajackar het volgende:
Kun je meteen live het ZM fest uitzenden


w00t!!
das nog eens een idee!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-11-2001 15:55 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Het was meer een geintje eigenlijk.
Moet je ook weer uitzendrechten aan de bands gaan betalen enzo...Dat geld hebben we echt niet.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 14-11-2001 15:56 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

lol, gewoon een staatsmunt beroven


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-11-2001 16:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een metal underground wordt gedraaid door fans, door mensen die gaan voor de muziek.

Ga je proberen een TV station op te zetten dan krijg je onherroepelijk te maken met sponsors, dingen die wel of niet kunnen e.d. en zul je je moeten onderwerpen aan de wet van de kijkcijfers. Dat is klote, want op die manier wordt het oorspronkelijke doel (verspreid toffe metal clips onder echte fans) verdrongen door een ander doel (hoe houden we genoeg kijkers zodat we in de lucht blijven).

Veel mooier zou denk ik een soort distributiesysteem zijn om metal clips naar de fans toe te krijgen, hetzij via de post, hetzij via Internet. Op die manier kan je een clip die je wil zien zo vaak mogelijk kijken, hoef je je op geen enkele manier te conformeren aan wiens wensen dan ook en hoef je ook die KUT TV niet aan te zetten.

Een begin is trouwens mijns inziens door een aantal mensen al gemaakt, dmv de Rhodium lijst. Binnen afzienbare tijd zal bijna iedereen een verbinding hebben die het downloaden van clips mogelijk maakt, dan ben je van alle gezanik af. Op geen enkele manier hoef je te bepalen 'wat de mensen willen zien' of zo, je uploadt gewoon de clips die je stoer vindt en dat is dan dat. Kan het mooier?

TV


Satan
Usericon van Satan
Posted 14-11-2001 16:53 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Het probleem met een persoonlijke online tv station is dat het te lang duurt voordat een video gedownload is (zie : www.launch.com/launchcast
In de toekomst zal er vast wel meer mogelijk zijn op dit gebied .
we kunnen ook een eigen tv station maken .Ik kijk ook weinig tv maar vind niet alle tv slecht .
Bijvoorbeeld de VPRO maakt goede programma's en headbangersball vond ik ook erg goed er was ook altijd een goed verslag van Dynamo .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 14-11-2001 16:57]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-11-2001 16:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HBB was goed inderdaad (ooit) maar MTV redeneert niet van 'kijken er genoeg mensen?' maar van 'hoe kunnen we ervoor zorgen dat er mèèr mensen kijken?' en dat gaat dus onherroepelijk de mist in.

Ik bedoelde eigenlijk geen online TV station, maar gewoon een netwerkje van FTP-servers waar iedereen kan uploaden en downloaden wat-ie wil, TV station zou mij te georganiseerd zijn, je bent gebonden aan een programmering, enz.

Ik heb verder een gore hekel aan TV, af en toe is er een toffe film waarvoor hij aangaat en sommige TV programma's zijn wel goed inderdaad, maar over het algemeen lees ik liever een boek, speel een computerspel, zit op het forum of luister een CD (of een combinatie van deze dingen) of ga ik eens lekker koken of zo.

Het vervelendst aan TV vind ik het geestverlammende aspect, je kunt gewoon gaan zitten en kijken, is het niet leuk, dan ga je met een druk op de knop verder. Volgens mij is door TV de aandachtsboog van heel veel jonge mensen veel kleiner geworden, verder stimuleert TV trends e.d. met als gevolg veel groepsdruk enzo. TV is ook niet goed voor je concentratievermogen. Wat gewelddadige werking betreft, ik hoop dat TV's een keer aanzetten tot zinVOL geweld zoals het bombarderen van de Holland Media groep of zo. Verder geloof ik er niet in. TV is de geestdoder bij uitstek, dat wel.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 14-11-2001 17:10 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Als je VH1 kan krijgen dan moet je daar maar us kijken vrijdag van 12 tot half 2 snachts. Laatst nog een clip van BURZUM - Dunkelheid en een clippie van Bathory ook kwamen Carcass en Sepultura voorbij, echt wel super dus. Het meeste wat daar word gedraaid is ook kut maar in ieder geval beter dan TMF


Black Metal ist krieg :-)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-11-2001 21:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik wil eigenlijk ook niet de metal UIT de underground helpen, vind het zeer prima zo. En idd, de meeste clips die interessant zijn zijn via internet ook verkrijgbaar, oa via FTP dus.

Met FTP's die voor iedereen toegankelijk zijn heb je niks btw, er zijn ook eikels die voor de lol alles deleten op zo'n FTP.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 15-11-2001 8:22 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Wat betreft het lange downloaden van video's: je kunt downloads schedulen zodat ze tijdens je afwezigheid gedownload worden, zolang het niet via de telefoon hoeft te gebeuren kom je daarmee een heel eind en kun je als je 'savonds thuiskomt lekker je nieuwe video's bekijken.
En wat het deleten betreft: je kunt de boel toch zo instellen dat niemand kan deleten? of zeg ik nou iets naiefs?
Heel belangrijk aan het FTP netwerk wat we nu proberen op te zetten is een goede database. En je moet er altijd maar op vertrouwen dat die goed bijgehouden wordt, het zal nog best wel wat werk kunnen gaan worden om te zorgen dat ie up to date blijft als mensen vergeten hun uploads in te vullen. Maar daar moet ik het nog eens met Blubber over hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-11-2001 8:25]



Jester666
Usericon van Jester666
Posted 18-11-2001 19:27 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ach, misschien mist W&W wel de 'ínspiratie' om de juiste nummers uit te zoeken voor metal-liefhebbend nederland.

Wat dachten jullie van deze opzet:

Geachte TMF Wet&Wild,
hierbij willen wij, leden van Zwaremetalen.com, jullie erop wijzen dat het gros van ons vind dat jullie Wet&Wild programmering een beetje erg eentonig is.
En dat wij dmv deze email een wat varierende
programma van bands willen aanvragen:
Emperor
Old Man's Child
Manowar
Morbid Angel
Immolation
Nile
Hypocrisy
Nightwish
Death
Dissection
Savatage
Burzum
Brujeria
...
<vul hier nog wat bandnamen in>
...


Wij hopen hiermee een verbetering te creeren en jullie feedback te geven van wat wij willen luisteren en zien op TV.

metalgreetingsz,
metal-leden van zwaremetalen.com

harro.melenboer@hccnet.nl
...
<vul hier aanvullende emailadressen in>
...

Nou, zou dit kunnen werken???
btw: een video heeft zekers wel effect op de muziek!
een goed voorbeeld is de video 'Mourning Palace' van Dimmu Borgir
dimmu krijst over "daylight has finally reached it's end,angels falling from grace,hear the cries from the mourning palace, etc etc"

terwijl er dan ee nvideo te zien is met beelden van WO2.
vage gelijkenis hoor...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 18-11-2001 20:58 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

gebruik dat wel een goeie briefopstelling, en goed NL....Hoofdletters, komma's, punten...

[Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 18-11-2001 20:59]


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-11-2001 21:06 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

TMF interessert zich helemaal niet voor metal en W&W. W&W is voor hun meer een verpicht programma, wat ze liever niet maken en daarom maar een paar video's heeft die ze afgewisseld draaien. Kijk maar eens naar de reclames tussen W&W door, welke metalfan is nou geinteresseerd in de nieuwe club delicious ofzo. Het feit dat ze de reclames geneens op de programmering aanpassen getuigd tevens van een gebrek aan commercieel inzicht, wat ook weer de reden is van de slechte clip keuze


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-11-2001 14:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Je kan het natuurlijk altijd proberen bij W&W, maar ik zie niet veel hoop.. Ze hebben daar meer verstand van geld verdienen dan van metal, en dat is ook niet zo vreemd, want ze zijn een commerciele zender! TMF heeft helemaal geen behoefte aan een handjevol metalfans die een keer per week blij gemaakt worden, ze hebben alleen behoeft aan de alternatieve mensen, en daarom vind ik het nog vreemd dat ze Dimmu en Cradle enzo draaien, en niet alleen maar limbbizkit en metallica..
Ik denk dat TMF er kijkers op verliest op het moment dat ze betere metal gaan uitzenden, zeker als ze emperor, burzum, immolation, etc uit gaan zenden, omdat de gemiddelde 'hardrocker' uit nederland hier gewoon helemaal niet van houdt! Die zien liever wat er nu geprogrammeerd staat! Klinkt hard en pessimistisch, maar volgens mij is het wel gewoon zo..


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 14:09 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik moet me helaas bij de laatste post aansluiten, TMF gaat echt voor de poen.
Maar ik vindt wel dat je zo'n brief moet proberen,Je zal in vast wel wat feedback krijgen van tmf, weet niet of je daar wel op zit te wachten.



[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 19-11-2001 14:14]


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 19-11-2001 15:10 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ach... niet geschoten is toch altijd mis?
Als mensen mee willen doen, zal ik dan een meeltje sturen naar W&W, met de hierboven getypte opstelling?
Lijkt me dan alleen handig als ik van mensen hun naam en/of evt emailadres krijg
kan je sturen naar harro.melenboer@hccnet.nl

interesse mensen??


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2001 15:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

So hee, ik ga echt niet m'n naam en email adres aan TMF doorgeven.... ik krijg al genoeg spam.

Over spam gesproken, het zou veel grappiger zijn denk ik om ze te spammen met requests naar 'Ungentle Exhumation' en 'Abominations of Desolations' en ander lomp/rauw werk.
En dat is minstens net zo nuttig.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 19-11-2001 15:24 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 15 november 2001 8:22 schreef elessar het volgende:
Wat betreft het lange downloaden van video's: je kunt downloads schedulen zodat ze tijdens je afwezigheid gedownload worden, zolang het niet via de telefoon hoeft te gebeuren kom je daarmee een heel eind en kun je als je 'savonds thuiskomt lekker je nieuwe video's bekijken.
En wat het deleten betreft: je kunt de boel toch zo instellen dat niemand kan deleten? of zeg ik nou iets naiefs?
Heel belangrijk aan het FTP netwerk wat we nu proberen op te zetten is een goede database. En je moet er altijd maar op vertrouwen dat die goed bijgehouden wordt, het zal nog best wel wat werk kunnen gaan worden om te zorgen dat ie up to date blijft als mensen vergeten hun uploads in te vullen. Maar daar moet ik het nog eens met Blubber over hebben.


Nope, nix naiefs!
je kan idd een FTP zodanig instellen dat alleen de administrator files kan deleten.
Verder kan op een FTP een complete log bijgehouden worden wie,wanneer en wat download en/of upload!

en dwaallicht: alleen je naam is ook genoeg hoor!!ik zei ook naam en/of EVT emailadres

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 19-11-2001 15:28]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen