|
Auteur: |
|
|
Zie topic titel! http://www.goudvishal.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2004 17:15] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Da's niet verkeerd! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Eerst in de goudvishal en een week erna in Drachten! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dat is met bloodshed fest |
|
en de 30 ste in Drachten |
|
Ik ben erbij |
|
COUNT ME IN!!! |
|
!!!!! Dit keer mag ik ze NIET missen... heb ze volgens mij nu al 3 keer gemist... Vet! strak nieuws, ik probeer d'r dus bij te zijn. |
|
22 oktober, Baroeg Nasum (S grind) Beheaded (M brute death) Visceral Bleeding (S brute death) |
|
vette attractie!! hier ben ik ook bij! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Holiho wat 'n vette lineup |
|
quote: Ik ga een week later nasum bekijken! http://deathfest.shadowsofdisgust.com Drachten 30 Oktober: Nasum (swe) Mangled (nl) Disavowed (nl) Pyaemia (nl) The Monolith Deathcult (nl) Putrefied (nl) Stoma (nl) |
|
en ze hebben neiuwe cd en zitten bij een punkrock label. |
|
quote:Kunnen ze daar Visceral Bleeding niet ook bij regelen, net als in Baroeg?? Zou gaaf zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Burning Heart ja, zoals bij ons te lezen valt *maakt schaamteloos reclame* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-07-2004 17:23] |
|
Nederlands is op volle oorlogs sterkste is neit eerlijk 1 Zweedse band. Zijn die Nederlandse bands zo guudkoop. |
|
quote:hoho staat ook gewoon op de ZM frontpage Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: oke, maar wel 2 dagen later muwhaha |
|
quote: STOMA gaat allesch eruit heerschen!! die vent heeft een grunt waar al die andere bands jaloers op zijn [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-07-2004 17:33] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Damn, Nasum speelt dus in: -Drachten -Goudvishal -013 -Baroeg 013 ben ik erbij, misschien Goudvishal ook nog. |
|
en Extreem Exceem, HSML (ex Insult, yeah ) en Eyepatch. Zaal gaat om 19:30 open |
|
ex-insult, maar that's it... |
Index / Concerten |