|
Auteur: |
|
|
Goudvishal is goed bezig! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-07-2004 16:41] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
--> Concerten quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Whoaaahh!! Dat is nog beter dan Nasum in de GvH! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hmm? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
wie "zingt"(groot woord) er tegenwoordig bij Malevolent Creation , die ouwe zanger toch weer!? of niet!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
staat hun nieuwe plaat niet op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nieuwe plaat heeft toch nog steeds dezelfde zanger als de vorige, dat is ook zowat de enige constante factor van die 2 platen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Niet waar! Maar toch zeer interessant! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Daar gaan we dus heen. wat is 't voorprogramma? - Mutatis mutandis - |
|
Zeker vet! Ik zal er vast wel zijn |
|
verdomme, dan zit ik nog in londen, denk ik. anders kom ik wel ff langs. |
|
Da's op een vrijdag. En dan ben ik nog steeds gaar van m'n festival. Maar het reisje naar Arnhem moet nog net lukken... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hey Gaaf man iam there!!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hhmm, volgens mij weer van de baan.....helaas. |
|
Oh? Vertel.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Godverdomme, jammer hoor.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Open ik ook eens een topic. Er was ook al een gerucht dat Nasum niet naar Nederland komt.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Shit man; Weer minder vervelende herrie om de hoek [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-07-2004 11:40] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 15-07-2004 14:50] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:he ho .. dat mag nie he |
|
quote: Indeed, ze moeten gewoon! (Komen dan, hey ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*snik* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Index / Concerten |