|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom? Werd hier ook gevraagd... |
|
Bijna alle muziekanten vinden het een kutvraag om te krijgen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En hoe weet jij dat nu weer? Stond er eerst n resem scheldwoorden voor ze antwoord gaven misschien? |
|
Een interview is om een band te promoten, dus niet alle vragen zullen ze leuk vinden ... gaat erom dat de lezer van het interview de band leert kennen .. |
|
quote: Eén van de bandleden (Dirk) is een Nederlandstalige Belg (met de nadruk op Nederlands... hij spreekt het bijna zonder accent!) Ik ken hem vrij aardig - hij is sessie drummer bij Soilwork ... |
|
quote: Ik heb tijdens het napraten met een paar bands nogal wat ergenissen gehoord toen we het hadden over mensen die die vraag stelde. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik luister het de laatste tijd weer veeeeel teveel, wat is deze band godsgruwelijk goed zeg en: "Hell yeah,, we're still among the living? The studio is eating up mostly all of our time, and the good news is that the result fucking rules!!! Sylvain and Patrick have been working hard and the guitars sound purely crushing, definitely more accurate than ever before. The new songs can best be described with just two words: heaviness & insanity!!! Once all guitar & bass tracks will be done, Guillaume & Pierrick will head back to the Dug-Out Studio, where Daniel Bergstrand will handle vocal recordings and mixing duties. As usual, we'll keep you posted right here." "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
klopt!! signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |