|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 23 juli spelen Engine of Pain en Morning in Cafe Little Devil in Tilburg. Engine of Pain begint om 21.00 uur. De entree is gratis! http://www.littledevil.nl/ wie o wie? |
|
Check! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Komt er tenminste iemand kijken |
|
|
|
vrijdag dus |
|
Gratis entree? Netjes . Nu ga ik WEL komen, iets dat ik vorige week ook zij (Brutus) maar op het laatste moment moest afhaken |
|
quote:Gaan jullie wel een beetje heerschen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:op de site van Little devil staan we bestempeld als Gothic Metal |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Engine of Pain vond ik absoluut okay om naar te luisteren, inderdaad geeeeen gothic metal! Jammer dat ik het grootste gedeelte van het optreden gemist heb (het is echt KUT om te parkeren in Tilburg met die kermis). Morning.. tja.... moet ik er iets van zeggen? Nee laat maar... Van mij had de eerste band wel als tweede mogen spelen. He Helmet, witbiertjes waren lekker he? [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 24-07-2004 5:03] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Het was idd zeer gezellig daar in Tilburg Er is trouwens een fijne parkeerplaats precies tegenover Little Devil |
|
quote:Zekers! 't Was erg gezellig. Goed gespeeld Mies! Ik vond 't werkelijk een lekker stukje muziek! Leuke presentatie (lekker losjes en rommelig ogend, maar toch met een professioneel karakter) ook! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Waarom wist ik dan niet? Nou ja volgende keer beter... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Index / Concerten |