![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vrijdag 23 juli spelen Engine of Pain en Morning in Cafe Little Devil in Tilburg. Engine of Pain begint om 21.00 uur. De entree is gratis! http://www.littledevil.nl/ wie o wie? ![]() ![]() |
|
Check! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Komt er tenminste iemand kijken ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
vrijdag dus ![]() ![]() |
|
Gratis entree? Netjes ![]() Nu ga ik WEL komen, iets dat ik vorige week ook zij (Brutus) maar op het laatste moment moest afhaken ![]() ![]() |
|
quote:Gaan jullie wel een beetje heerschen? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:op de site van Little devil staan we bestempeld als Gothic Metal ![]() ![]() |
|
![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Engine of Pain vond ik absoluut okay om naar te luisteren, inderdaad geeeeen gothic metal! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 24-07-2004 5:03] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
Het was idd zeer gezellig daar in Tilburg ![]() Er is trouwens een fijne parkeerplaats precies tegenover Little Devil ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Goed gespeeld Mies! Ik vond 't werkelijk een lekker stukje muziek! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: ![]() Waarom wist ik dan niet? Nou ja volgende keer beter... ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |