|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is er eigenlijk met nachtvorst gebeurt? |
|
Die houdt zich nu een beetje in kennelijk. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ook al helemaal in de winter stemming |
|
hij's bevroren.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Een beetje ontdooit juist, volgens mij. Dead things grow from deep inside... |
|
nee, hij's bevroren, want hij kan niet meer bij z'n toetsenbord MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Of hij is vermalen tot nachtworst |
|
quote: Nee hoor. Mij viel een post van hem op op pagina 3 van het "wie is verliefd op wie" topic. Meneer Nachtvorst is er dus nog wel degelijk. Dead things grow from deep inside... |
|
bevriezen duurt niet lang hoor MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
JESUS, KRIJGEN WE NOU WEER ZO'N KUT TOPIC !!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
niet te serieus nemen jôh! |
|
ow ?, ok Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
klopt, 11e nog alsk et goed kan herinneren en zijn vrouwtje abyssos is de versterking Je moeder. |
|
Nachtvorst is er absoluut nog, en beter dan ooit. Want in het freezing moon topic was ik het zowaar met hem eens! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gozer is populair hier...wat is er zo boeiend aan? (Afgezien voor de mensen die hem irl kennen) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij vindt het hier geen donder en vindt je het gek. |
|
Ja, gek is 't niet. De meeste mensen vonden 'em niet zo cool. Lag natuurlijk ook gedeeltelijk aan hem. |
|
Er was bijna niemand die hem begreep maar ja moet dat dan? hij komt vast wel weer terug I hope so |
|
quote: vast wel anders schoppe we em kej? Je moeder. |
|
Begrijpen hoeft niet, maar telkens weer over iets wat anderen niet snappen beginnen daar lok je toch wel wat mee uit he. |
|
Nou, ik was het best wel met Nachtvorst eens (heb dat ook wel duidelijk gemaakt geloof ik). En ik vind het wel koel om wat radicalere mensen hier te hebben. Black metal is immers radicale muziek! Dus, Nachtvorst, als je dit leest, keep it up! |
|
Kijk daar ben ik het ook wel mee eens. Ik word namelijk een beetje misselijk van al die lieve topicjes van wie zich aangetrokken tot wie voelt enzo. Niet dat ik vind dat dat soort dingen weg moeten of zo maar het is een metal formum en metal is heel veel maar metal is NIET LIEF!!! |
|
quote: psies! |
|
Sjonge, beetje zielige bedoeling dit! Eerst lopen klagen dat Nachtvorst aanwezig was op dit forum en dat ie z'n bek moet houden, dat ie normaal moet doen en meer van dat soort dingen En nu jammer vinden dat ie weg is, zijn nick belachelijk maken (wat ook best wel stoer is natuurlijk aangezien je ook aan de ene kant verwacht dat ie er niet meer is; dus ook dit soort geintjes niet kan lezen) en weet ik veel wat. ...tsssss..... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
sorry hoor, geintje=leuk; nachtvorst = niet weg want heeft pas nog gepost; ik heb nooit geklaagd over nachtvorst's aanwezigheid; vraag me serieus af (ondanks de luchtige toon) waar deze persoon gebleven is. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |